וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נועם מטלון חתם בהפועל מגדל העמק

הגארד המנוסה מצטרף לקבוצה מהליגה השנייה: "בטוח שנעשה עונה מצוינת". המאמן רועי פרל: "אחד משחקני החוץ הטובים בליגה"

נועם מטלון שחקן הפועל עפולה נשמר על ידי אור רון שחקן הפועל לב השרון. איתי חסיד
מצטרף למגדל העמק. מטלון/איתי חסיד

הפועל מגדל העמק רשמה החתמה משמעותית בסוף השבוע כאשר צירפה לשורותיה את הגארד נועם מטלון (בן 27, 1.97). מטלון שיחק בעונה האחרונה בהפועל חולון והוא בוגר מחלקת הנוער של הרצליה, שנע בשנים האחרונות בין ליגת העל ללאומית. את הקריירה הוא החל כאמור בהרצליה, אולם לאחר שלא זכה לדקות בבני השרון הגיע ב-2007/08 לעפולה, שם פגש לראשונה את רועי פרל, שהיה עוזרו של אבנר יאור ובין השניים נוצר חיבור מצוין.

למרות הירידה ללאומית וההתנתקות מגלבוע, מטלון נשאר בעפולה ועזר לה לחזור לליגת העל אחרי שנה אחת תחת המאמן שרון אברהמי ושוב פרל כעוזר. ב-2009/10 פתח מטלון את העונה בהפועל חולון בליגת העל, אך בהמשך עבר למ.כ. הבקעה בליגה הלאומית ורשם שתי עליות רצופות לליגת העל. לאחר מכן שיחק גם ביבנה בלאומית וכאמור סיים את העונה בחולון עם ממוצעים של 4.9 נק'.

מאמן הקבוצה רועי פרל אמר על ההחתמה: "נועם זה שחקן שרצינו כבר בעונה שעברה. אני חושב שנפל בחלקנו להחתים את אחד משחקני החוץ הטובים בליגה. אני שמח ברמה האישית לשתף אתו פעולה, לאחר שלפני מספר עונות עלינו ליגה יחד במדי הפועל עפולה. אני בטוח שהקהל במגדל העמק ייהנה משחקן איכותי". מטלון עצמו הוסיף על החזרה לעמק ועל שיתוף הפעולה המחודש עם פרל, הפעם במדי מגדל העמק: "אני שמח לחזור לשתף פעולה עם רועי. אני בטוח שנעשה עונה מצוינת. אני מאמין שעוד ידברו הרבה על מגדל העמק העונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully