וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטודיס: "המפגש עם מכבי תל אביב יהיה מיוחד"

מאמן צסק"א מרוצה מהגרלת שלב הבתים. מרקוישווילי חתם לשנתיים. תומאש סאטורנסקי בברצלונה, ג'רום דייסון בססארי

שחקן נבחרת גאורגיה מנושאר מרקוישווילי. AP
גם הוא היה מופתע כשקיבל פנייה מצסק"א. מרקוישווילי/AP

צסק"א, יריבתה העיקרית של מכבי תל אביב בשלב הבתים ביורוליג, ממשיכה להתחמש. אחרי שמינתה למאמן את דימיטריס איטודיס, האריכה את חוזיהם של סוני ווימס ומילוש תאודוסיץ' וצירפה את ננדו דה קולו, הקבוצה הרוסית החתימה היום (שישי) שחקן נוסף, מנושאר מרקוישווילי (1.97, 27). הפורוורד הגאורגי המנוסה, שמשחק ביורוליג מאז היה בן 15, חתם לשנתיים וימלא את מקומו של ולדימיר מיצוב שיעזוב. מרקוישווילי מגיע מגלאטסראיי אחרי שהחמיץ חלקים רבים מהעונה שעברה בעקבות פציעה. ב-10 משחקי יורוליג אשתקד הוא העמיד ממוצעים של 7.9 נקודות, 2.5 ריבאונדים ו-1.5 אסיסטים.

"לא ציפיתי לקבל הצעה מצסק"א, שמחתי מאוד כששמעתי על ההתעניינות. אני מקווה שאשתלב היטב בצסק"א, אתן הכל למען הקבוצה", אמר לאתר הרשמי של צסק"א לאחר החתימה.

מאמן צסק"א, דימיטריס איטודיס, הוסיף ש"מרקוישווילי יתרום לנו הרבה אנרגיה, תשוקה והגנה חזקה", ואף התייחס להגרלת הבתים אמש: "צריך לחכות ולראות אילו סגלים היריבות תרכבנה, אבל בכל מקרה המפגש עם מכבי תל אביב יהיה מיוחד. גם שאר הקבוצות מקבלות הרבה כבוד מאיתנו".

שחקן פרטיזן בלגרד בוגדן בוגדנוביץ' מול שחקן מכבי תל אביב יוגב אוחיון. Nebojsa Parausic, GettyImages
בדרך לטורקיה. בוגדנוביץ'/GettyImages, Nebojsa Parausic

* צדביטה זאגרב, יריבה נוספת של מכבי תל אביב בבית ב', איבדה חמישה שחקנים מהסגל - מירו בילאן, גוראן סוטון, איבו באלטיץ' ומרינו בז'דאריץ'. האחרון פורש מכדורסל וימשיך במועדון הקרואטי כסקאוט. גם יוסוף נורקיץ', מכוכבי הקבוצה בעונה שעברה, עזב כצפוי לדנבר מה-NBA, אחרי שנבחר בבחירה ה-16 בסיבוב הראשון של הדראפט. צדביטה מתכוונת לצרף בקרוב רכז ושני שחקני פנים.

* הכישרון הצ'כי תומאש סאטורנסקי עזב את קחאסול וחתם רשמית לשתי עונות בברצלונה. הרכז יחליף ויקטור סאדה ששוחרר אחרי שבע עונות בקטאלוניה. סטוראנסקי קלע בעונה שעברה 12 נקודות בממוצע בליגה הספרדית.

* על פי דיווחים בטורקיה, השחקן הצעיר של העונה שעברה ביורוליג, בוגדן בוגדנוביץ' מפרטיזן, נחת באיסטנבול ויוצג בקרוב כשחקן פנרבחצ'ה אולקר. הגארד המוכשר צפוי להחליף את בויאן בוגדנוביץ' שעוזב ככל הנראה לברוקלין נטס.

* דינמו ססארי, שתרשום בעונה הבאה הופעת בכורה ביורוליג, החתימה את אקס הפועל חולון ג'רום דייסון. הגארד האמריקאי הצטיין בעונה האחרונה במדי ברינדיזי מאיטליה, וסיים כמלך הסלים של הליגה עם 17.2 נקודות בממוצע.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
ג'רום דייסון שחקן הפועל חולון. מגד גוזני
בעונה הבאה ביורוליג. דייסון/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully