וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר: קליימן ערך אימון אישי לצד חבריו החדשים

11.7.2014 / 10:50

השוער הגיע לאימון של הקבוצה על חוף הים, אך בשל בעיות ביטוח התאמן לבדו. קלאודמיר עשוי להגיע ישירות למחנה האימון

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

בוריס קליימן הגיע הבוקר (שישי) לאימון בית"ר ירושלים שנערך בחוף הים בהרצליה, לאחר שקיבל אישור לכך מהפועל תל אביב. יחד עם זאת, עדיין לא הוסדר עבור קליימן עניין הביטוח ולכן הוא ערך אימון בנפרד משאר השחקנים עם מאמן פרטי. שחקני בית"ר בירכו את קליימן שהגיע ונראה מאושר מקבלת הפנים. ביום ראשון צפוי קליימן להצטרף לאימוני הקבוצה וכמו כן לחתום על חוזהו באופן רשמי.

בסיום האימון הבוקר נשמעה אזעקה בהרצליה, והשחקנים רצו למרחב מוגן על פי הוראות פיקוד העורף. שיחת הבוקר בבית"ר עסקה במשחק האימון נגד מכבי נתניה (3:3). אמנם מדובר במשחק אימון ראשון אך בצוות המקצועי לא אהבו את מה שראו אתמול והמאמן מנחם קורצקי חזר ואמר לשחקנים גם בשיחות אישיות כי לא יקבל חוסר מחוייבות וחוסר נחישות והוא דורש לראות שינוי משמעותי כבר במשחק הבא. עומר אצילי דווקא קיבל מחמאות על משחקו במחצית השנייה ואילו ביקורת הושמעה על האפאטיות שגילה דני פרדה.

אכזבה בבית"ר ממשחק האימון נגד נתניה: "לא היתה נחישות"

בוריס קליימן שוער בית"ר ירושלים. קובי אליהו
החתימה ביום ראשון. בוריס קליימן/קובי אליהו

במכבי פתח תקוה דורשים כי לידור כהן לא ייצא עם בית"ר למחנה האימונים ב-18 לחודש במידה ולא ישולמו להם 1.2 מיליון שקל, על פי החלטת הוועדה למעמד השחקן. בבית"ר אמרו כי הכל יוסדר והשחקן ייצא למחנה. בבית"ר ינסו לסגור עד פתיחת המחנה גם את צירופם של שחקני הפועל ראשון לציון, שלומי אזולאי ומור שקד. בראשל"צ דורשים כ-120 אלף שקל על אזולאי ומו"מ בין הצדדים כבר החל. בבית"ר עשויים לוותר על יוגב בן סימון ולהשאיר את תומר ירוחם כמגן ימני יחד עם אלי דסה.

גם אתמול חזר המאמן מנחם קורצקי ואמר כי הוא רוצה בדחיפות את הקשר הברזילאי קלאודמיר. כל הפרטים עם השחקן מסוכמים אך כרגע השחקן מעוניין שבית"ר תחתום ראשונה על מנת לא להישאר קירח מכאן ומכאן, כיוון שהוא חתום לעונה נוספת בנסיונל הפורטוגלית. בכל מקרה, גם בשל המצב הביטחוני ייתכן כי השחקן יחתום ויגיע היישר למחנה האימונים של הקבוצה בגרמניה אך עדיין ייתכן כי ינחת בתחילת השבוע הבא בישראל לצורך בדיקות רפואיות וחתימה.

מתן בראשי, שהציג יכולת טובה במחצית השנייה אתמול, עשוי להצטרף לקבוצה כאשר המאמן רוצה גם את זאב חיימוביץ' ולמעשה ליצור צוות של ארבעה בלמים. כעת תחפש הקבוצה לצרף שחקן התקפה זר נוסף אך קורצקי החליט להתעסק בנושא אך ורק לאחר שייסגר סופית נושא קלאודמיר ומשבצת הקשר האחורי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
שחקני בית"ר ירושלים מתאמנים בחוף הצוק בהרצליה. קובי אליהו
שחקני בית"ר ירושלים מתאמנים בחוף הצוק בהרצליה/קובי אליהו
שחקני בית"ר ירושלים מתאמנים בחוף הצוק בהרצליה. קובי אליהו
שחקני בית"ר ירושלים מתאמנים בחוף הצוק בהרצליה/קובי אליהו
בוריס קליימן שוער בית"ר ירושלים. קובי אליהו
בוריס קליימן שוער בית"ר ירושלים/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully