וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: בוריס קליימן יגיע לאימון ביום שישי

10.7.2014 / 22:05

השוער קיבל אישור מהפועל תל אביב להצטרף לאימוני הקבוצה מהבירה. אכזבה ממשחק האימון נגד נתניה: "לא היתה נחישות"

בוריס קליימן שוער הפועל תל אביב. יוסי ציפקיס
עוד רגע זה נסגר. קליימן/יוסי ציפקיס

בבית"ר ירושלים מודעים לכך שהמפגש עם מכבי נתניה היום (שישי, 3:3) היה משחק האימון הראשון של הקבוצה והשחקנים הגיעו אחרי שבוע של שני אימונים ביום, ובכל זאת, אכזבה מסוימת נרשמה מהיכולת. "ציפינו ליותר", אמר גורם במועדון, "יותר נחישות, יותר מחויבות, אלה הדברים הבסיסיים בכדורגל ובלי זה לא נגיע לשום מקום".

ביום שני צפויה לערוך בית"ר משחק אימון נוסף, נגד מ.ס אשדוד. במקור אמור היה להיערך המשחק באשדוד, אך בשל המצב הביטחוני הוא עשוי לעבור לירושלים. בבית"ר מייחסים חשיבות רבה למשחקים הללו, היות ובמחנה האימונים בקובלנץ (אליו תצא ביום שישי הבא) אורגנו עבור הקבוצה שני משחקים בלבד נגד קבוצות מהליגות הרביעית והחמישית בגרמניה.

בשורה טובה הגיעה מכיוון בוריס קליימן. השוער עדיין לא חתם על חוזהו אך קיבל אישור מהפועל תל אביב להתחיל ולהתאמן עם בית"ר. מחר תערוך הקבוצה אימון בים והשוער צפוי להגיע, ובמידה ובשעות הקרובות יוסדר נושא הביטוח, הוא גם ייטול חלק באימון. קליימן נמצא בקשר רצוף עם מאמן השוערים גיא סולומון ותכנית העבודה עבורו מוכנה.

בנוגע לקשר הברזילאי קלאודמיר, נראה שהסאגה תסתיים בתחילת השבוע הבא כאשר השחקן יגיע לישראל לבדיקות רפואיות וחתימה. שני הצדדים סירבו לחתום על החוזה ללא חתימת הצד השני וככל הנראה הקשר יגיע ארצה ויחתום לאחר בדיקות רפואיות. גם היום אמרו בבית"ר: "עד שלא ינחת ויחתום, לא נאמין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully