וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: מכבי נתניה ובית"ר ירושלים נפרדו ב-3:3 מרתק

10.7.2014 / 19:25

קאיודה (16), ערן לוי (31, בפנדל) ואבו עביד (87) כבשו לעולה החדשה. אצילי (72), ונחמני (80 ו-90) השוו. קריאף הורחק

ססאר ארסו שחקן בית"ר ירושלים. יוסי ציפקיס
הופעת בכורה בבית"ר. ארסו/יוסי ציפקיס

בית"ר ירושלים פתחה הערב (חמישי) באופן רשמי את הכנותיה לקראת פתיחת עונת 2014/15 עם משחק האימון הראשון שהסתיים ב-3:3 דרמטי ורווי אירועים בחוץ מול מכבי נתניה. מנחם קורצקי המאמן החדש של הבית"רים יכל להתרשם משחקני הרכש לידור כהן, ססאר ארסו, זרקו קוראץ', חנן ממן ובן רהב שערכו הופעת בכורה במדים הצהובים שחורים. נתניה פתחה עם אותו ההרכב שפתח בניצחון 1:3 על נצרת עילית, פרט לעמרי קנדה שנעדר עקב לידת בנו.

קורצקי יכול להיות מרוצה מהיכולת ההתקפית שניפקו שחקניו, אך יצטרך לעבוד על משחק ההגנה ויש לו עוד הרבה זמן לעשות את זה. תקרית לא נעימה נרשמה במהלך המשחק כשאופיר קריאף שלח מכה לעברו של שמעון הרוש ואולץ על ידי השופט לפנות את המגרש.

העולה החדשה שלטה במרבית דקות המחצית הראשונה כאשר מרכז השדה של בית"ר היה פרוץ. בדקה ה-16 הכניס ערן לוי כדור עומק חכם ללארי קאיודה שמול בן רהב העלה את נתניה ל-0:1. בדקה ה-31 ערן לוי שוב שלח את קאיודה לרחבה. הניגרי הוכשל על ידי טל כחילה ואת הפנדל בעט ערן לוי מדויק והעלה את הנתנייתים ל-0:2.

אופיר קריאף, בית"ר ירושלים. קובי אליהו
תקרית לא נעימה. קריאף/קובי אליהו

בדקה ה-36 נרשם עימות בין אופיר קריאף לשמעון הרוש, קריאף נראה נותן להרוש מכה והשופט הורה לו לצאת החוצה. השופט אפשר לבית"ר להכניס שחקן במקומו ומור שקד נכנס לקישור האחורי. במחצית השנייה המאמנים החליפו את מרבית שחקני ההרכב ובית"ר הצליחה לצמק. בדקה ה-72 הגבהה מהאגף הגיעה לעומר אצילי שאיכשהו הצליח לגעת עם הרגל מהאוויר והכדור עף באיטיות לרשת כאשר אפילו אצילי היה מופתע. 1:2 לנתניה.

בדקהה -80 הושלם הקאמבק. כדור עומק הוכנס לעומר נחמני שמול השוער ניסה להקפיץ. שוער נתניה הדף לא טוב והכדור חדר לרשת. 2:2. בדקה ה-87 הצליחו המארחים להחזיר לעצמם את היתרון עם שער ממש לקראת הסיום. איתי מנצור הרים כדור קרן והבלם איאד אבו עביד שהיה חופשי נגח מחמישה מטרים פנימה. 2:3 לנתניה. גמור? ממש לא. עומר נחמני המוכשר השלים צמד וקבע 3:3 אחרי שקיבל כדור עומק ונגח מקרוב מול לויטה.

הרכב נתניה: אוהד לויטה, שמעון הרוש, עידו לוי, ירין חסן, ויקי כחלון, גבריאל ג'יורג'יו, דודו, רן רול, ערן לוי, לארי קאיודה, עמית בן שושן.
הרכב בית"ר

הרכב בית"ר: בן רהב, אלי דסה, טל כחילה, סזאר ארסו, דושאן מאטוביץ', אופיר קריאף, חנן ממן, לידור כהן, שלומי אזולאי, דני פרדה, זרקו קוראץ'.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
ערן לוי מכבי נתניה חוגג שער. ברני ארדוב
הצטיין מול האקסית. ערן לוי/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully