וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנדז'וקיץ' רשמית באתלטיקו: "נעשה דברים גדולים"

הקרואטי חתם בשורות האלופה לחמש עונות תמורת 20 מיל' יורו ויחליף את דייגו קוסטה. קאמינרו: "החתמה גדולה, הוא ווינר"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ברוך הבא. מנדז'וקיץ' עם הסמל החדש/מערכת וואלה!, צילום מסך

מריו מנדז'וקיץ' הפך היום (חמישי) באופן רשמי לשחקן אתלטיקו מדריד. החלוץ הקרואטי, שעזב את באיירן מינכן, הגיע לבירת ספרד, עבר בדיקות רפואיות וחתם על חוזה לחמש עונות. הקולצ'ונרוס ישלמו סכום המוערך בכ-20 מיליון יורו עבור החלוץ, שאמור למלא את החלל שהותיר דייגו קוסטה עם עזיבתו לצ'לסי.

"סגנון המשחק של אתלטיקו מוצא חן בעיניי, אני מכיר אותה מצוין", אמר הקרואטי בקצרה לתקשורת הספרדית. "דייגו סימאונה מאמן מעולה, ויש לנו שחקנים וצוות שאפשר להגיע איתו לדברים גדולים".

מנדז'וקיץ' יוצג באופן רשמי בשלב מאוחר יותר, וימריא היום חזרה לחופשת מולדת. "הצירוף של מריו זה דבר גדול עבורנו, כי חיפשנו שחקן בדיוק כמוהו", אמר חוסה לואיס קאמינרו, המנהל המקצועי של הקולצ'ונרוס. "הוא חלוץ חזק עם יכולות מסירה גבוהות ובעיטה עוצמתית. הוא יעזור לנו לפתוח משחקים בלחץ, כי הוא עובד מצוין גם מבחינה הגנתית. הוא משלב יכולות התקפיות והגנתיות ברמה הגבוהה ביותר, הוא ווינר שיודע איך לזכות בתארים. הוא יתרום לנו המון".

בסך הכל, כבש מנדז'וקיץ' 33 שערים ב-54 הופעות במדי באיירן בבונדסליגה. הוא הגיע לאליאנץ ארנה לפני שנתיים מוולפסבורג, שם שיחק מ-2010 עד 2012. מנדז'וקיץ' בן ה-28 ישחק לראשונה בספרד, יחד עם שני הכוכבים הנוספים שמשתפים עימו פעולה בנבחרת קרואטיה, איבן ראקיטיץ' (ברצלונה) ולוקה מודריץ' (ריאל מדריד).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully