וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א תפתח מול לימוז' בבית, תסיים מול מלאגה בבית

10.7.2014 / 19:12

כבר במחזור השני: משחק חוץ מול צסק"א. סדר המשחקים המלא, כולל שאר הבתים והתגובות של הצהובים מחכים לכם בפנים

גיא פניני שחקן מכבי תל אביב מניף גביע עם דייויד בלו. מגד גוזני
פחות מחודשיים חלפו, והמסע החדש יוצא עכשיו לדרך/מגד גוזני

פחות מחודשיים חלפו להם מאז הניפה מכבי תל אביב את גביע היורוליג והיום (חמישי), היא החלה באופן רשמי את המסע להגנה על התואר, עם הגרלת שלב הבתים של המפעל הבכיר באירופה. הצהובים, שהיו בקבוצת הדירוג השנייה לאור הישגיהם בשלוש העונות האחרונות, הוגרלו לבית ב' של המפעל. היריבה הבולטת שהם ייפגשו שם תהיה צסק"א מוסקבה, עליה הם גברו באופן דרמטי בחצי גמר הפיינל פור האחרון. מקבוצת הדירוג השלישית הגיעה לבית ב' מלאגה הספרדית. מהדרג הרביעי קיבלו הצהובים את אלבה ברלין הגרמנית, מהדרג החמישי את צדביטה זאגרב, עליה גברו בגמר הליגה האדריאטית ומהדרג השישי את אלופת צרפת לימוז', שחזרה לגדולה אחרי שנים.

הצהובים יפתחו את דרכם ב-16 או ב-17 באוקטובר, בבית מול לימוז'. במחזור השני מצפה להם המשחק הקשה ביותר בשלב הבתים - בחוץ מול צסק"א, בעוד מחזור הסיום יפגיש אותם עם מלאגה, בתל אביב.

הכירו את היריבות של מכבי תל אביב בשלב הבתים

גיא גודס חותם על חוזה כמאמן מכבי תל אביב. מכבי תל אביב, אתר רשמי
האתגר הגדול הראשון שלו כמאמן מכבי תל אביב. גודס/אתר רשמי, מכבי תל אביב

הבתים:

בית א': ריאל מדריד (ספרד), אנדולו אפס (טורקיה), ז'לגיריס קובנה (ליטא), ניז'ני נובגורוד (רוסיה), דינמו ססארי (איטליה), העולה מהמוקדמות.

בית ב': צסק"א מוסקבה (רוסיה), מכבי תל אביב (ישראל), מלאגה (ספרד), אלבה ברלין (גרמניה), צדביטה זאגרב (קרואטיה), לימוז' (צרפת).

בית ג': ברצלונה (ספרד), פנאתינייקוס (יוון), פנרבחצ'ה/אולקר (טורקיה), ארמאני מילאנו (איטליה), באיירן מינכן (גרמניה), טורוב זגורזלץ (פולין).

בית ד': אולימפיאקוס (יוון), ולנסיה (ספרד), קוצ'ה לבוראל (ספרד), גלאטסראיי (טורקיה), הכוכב האדום בלגרד (סרביה), נפטונאס קלייפדה (ליטא).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
חואן קרלוס נבארו שחקן ברצלונה קולע מול קוצ'ה לבוראל. GettyImages
קיבל בית קשה מאוד. נבארו/GettyImages

סדר המשחקים

מחזור 1 (16-17/10):
מכבי תל אביב - לימוז'

מחזור 2 (23-24/10):
צסק"א מוסקבה - מכבי תל אביב

מחזור 3 (30-31/10):
אלבה ברלין - מכבי תל אביב

מחזור 4 (6-7/11):
מכבי תל אביב - צדוויטה זאגרב

מחזור 5 (13-14/11):
מלאגה - מכבי תל אביב

מחזור 6 (20-21/11):
לימוז' - מכבי תל אביב

מחזור 7 (27-28/11):
מכבי תל אביב - צסק"א מוסקבה

מחזור 8 (4-5/12):
מכבי תל אביב - אלבה ברלין

מחזור 9 (11-12/12):
צדוויטה זאגרב - מכבי תל אביב

מחזור 10 (18-19/12):
מכבי תל אביב - מלאגה

ויקטור חריאפה צסק"א מוסקבה מול דווין סמית' מכבי תל אביב. מגד גוזני
דו-קרב כבר במחזור השני. חריאפה מול סמית'/מגד גוזני

מאמן מכבי תל אביב החדש, גיא גודס, הגיב: "הגרלה איכותית ומעניינת, המטרה שלנו בשלב הראשון היא כמובן לעלות לטופ 16. אנחנו מחויבים להשלים את הסגל ולבנות את הקבוצה הכי טובה וחזקה, כדי שנוכל לעמוד ברף הגבוה שהצבנו לעצמנו בשנה שעברה. כולם עושים ספקולציות מה טוב ומה לא, מה קל ומה קשה, אך בשלב זה של העונה ממש אי אפשר לדעת איך הקבוצות ייראו. בגדול, נראה שהבית לא פשוט ואנחנו צריכים להתרכז בעצמנו, ללכת צעד אחר צעד, כמו שעשינו שנה שעברה בהצלחה אדירה".

יו"ר מכבי תל אביב שמעון מזרחי: "ההגרלה זימנה לנו קבוצות מעניינות. צסק"א תמיד חזקה והזיכרונות עדיין טריים מהפיינל פור האחרון. מלאגה היא ספרדית חזקה, אלבה כוח עולה בכדורסל, צדביטה הגיעה לגמר נגדנו באדריאטית ולימוז' חוזרת להיות שם גדול. ברור שנצטרך להחתים לא מעט שחקנים חדשים, אבל נעשה הכול כדי שלגיא ולקהל הנפלא שלנו תעמוד קבוצה חזקה ואיכותית. הדרך עוד ארוכה ואנו בטוחים בעצמנו".

מנכ"ל הקבוצה אלי דריקס אמר בתום ההגרלה: "ההגרלה נראית בסדר. הגרלה סבירה. יש בתים יותר קשים ואני די מרוצה. עדיף בתים כאלו מאשר בית עם ריאל, פאו, מילאנו וברצלונה או הטורקים, קבוצות עם תקציב של 40 מיליון יורו".

לגבי ההחתמות בקבוצה אמר דריקס: "יהיו החתמות בקבוצה. יש צוות מקצועי שעובד אצלנו. אנחנו עובדים על הדברים וכשיהיה מה להודיע - נודיע". לשאלה לגבי הקבוצת בעלות התקציב באירופה שמחתימות את רוב השמות הגדולים, השיב דריקס: "הקו שלנו לא משתנה, גם כשטייריס רייס ואלכס טיוס חתמו במכבי תל אביב הם לא היו שמות גדולים.צריך למצוא את השחקנים הנכונים והמתאימים - מכבי זה מועדון גדול שיכול לכבד את עצמו ואת השחקנים וזה העוצמה שלנו. אין לנו תקציב של 50 מיליון יורו, ואנחנו צריכים להשתמש בנשק שלנו. לחץ? תמיד יש , אבל זה לא דבר שלילי. אנחנו עובדים תחת לחץ כל השנה ונעשה את הכול כדי שתהיה קבוצה טובה".

הצהובים פותחים את עידן גודס וינסו לעבור בהצלחה את השינויים הרבים בסגל, שכללו כמובן את עזיבתם של דיוויד בלאט, טייריס רייס, ריקי היקמן ודייויד בלו. בתחילת האירוע בלאט, שהוביל את מכבי תל אביב לזכייה בעונה שעברה והפך למאמן קליבלנד, פנה אל הקהל בסרטון מוקלט.

כפי שפורסם בוואלה! ספורט, הצהובים מתכננים להיפגש בלאס וגאס עם ג'רמי פארגו, שסומן כמרטה העיקרית של הצוהבים. עוד מועמדים לקבוצה עם ארון ג'קסון ודיאור פישר, שהצהובים מנסים לזרז את המגעים עמו. גם הפועל ירושלים חפצה בסנטר.

שמעון מזרחי יו"ר מכבי תל אביב. ברני ארדוב
יהיה מעניין. שמעון מזרחי/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully