וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דונלד סטרלינג צרח על אשתו במשפט: "תתרחקי יא חזירה"

הבעלים המושמץ של הקליפרס רתח על דוכן העדים והבטיח: "לעולם לא אמכור את הקבוצה, עד יום מותי אתבע את ה-NBA"

דונלד סטרלינג בעלי לוס אנג'לס קליפרס. AP
לא סולח, לא שוכחץ סטרלינג/AP

דונלד סטרלינג תקף הלילה (בין רביעי לחמישי) את אשתו, עורכי הדין שלה ואת הנהלת ה-NBA מדוכן העדים, והתעקש שהא לעולם לא ימכור את הקבוצה לוס אנג'לס קליפרס והבטיח שיתבע את הליגה. "אל תעשו טעויות היום", צעק סטרלינג לקראת סוף העדות שלו, במשפט שדן בשאלה אם לאשתו יש את הזכות למכור את הקליפרס, "לעולם לא אמכור את הקבוצה, ועד יום מותי אתבע את ה-NBA על הפרת החוק האיומה". כשאשתו ניגשה אליו וניסתה לפנות אליו, אמר לה "תתרחקי ממני יא חזירה".

כזכור, הפרשה החלה לפני מספר חודשים, כשסטרלינג הוקלט אומר הערות גזעניות נגד שחורים, בפרשה שהסעירה את ארה"ב. הנהלת ה-NBA החליטה להדיח אותו ולקנוס אותו, ואשתו, שכבר שנים ארוכות אינה חיה עמו, טענה שיש לה את הזכות למכור את הקבוצה, שגם בבעלותה.

שלי סטרלינג, אשתו של דונלד סטרלינג. רויטרס
לא מצחיק. שלי סטרלינג/רויטרס

הלילה סטרלינג פתח את עדותו כשהוא טוען שהוא אוהב את אשתו, אבל מהר מאוד גינה אותה. "בטחתי בה, והיא שיטתה בי", אמר, "מעולם לא האמנתי שאישה תעשה ככה לבעל שלה", וסיפר שהיא אמרה לו שהיא רוצה לשלוח אותו לפסיכיאטר רק כי הוא כבר בן 80 וכי היא דואגת לו, אך למעשה רצתה לקבל מהרופא חוות דעת מקצועית על מנת להוכיח לבית המשפט שהוא כבר לא כשיר לעמוד בראש הקרן שמחזיקה בקליפרס ולקבל החלטות בקרן שבה גם היא שותפה.

במהלך המשפט הוא צעק על עורך הדין שלו ועל עורך הדין שלה, ואף זרק ניירות על דוכן העדים. סטרלינג טען שאשתו "לא קראה את המסמכים כי היא לא יכלה להבין אותם", והוסיף ש"היא פחדה, הייתה מבועתת, שה-NBA ייקחו ממנה את הקבוצה ואת כל מה שעבדה למענו כל חייה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully