וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת העתודה מחצה את פולין 49:74

הנבחרת של דרוקר פתחה ברגל ימין את אליפות אירופה בדרג א', גוט סיים עם 16 נקודות. בחמישי ישראל תפגוש את צרפת

גולן גוט שחקן נבחרת העתודה. מגד גוזני
לא השאירו כל סיכוי לקאמבק. גולן גוט/מגד גוזני

נבחרת העתודה של ישראל פתחה הערב (רביעי) את טורניר אליפות אירופה שנערך בכריתים ברגל ימין עם ניצחון נהדר 49:74 על פולין. הנבחרת בהדרכתם של שרון דרוקר ועוזריו מתן חרוש וגיא קפלן, שחזרה לפני שנתיים לדרג א', שלטה מהרגע הראשון במשחקה הראשון בטורניר והעלימה לחלוטין את היריבה האומללה.

עבור פולין היה זה המשחק השני בטורניר אחרי הניצחון אתמול 78:85 על בולגריה, אבל במפגש עם ישראל ניתן בעיקר היה לראות את גולן גוט, שחקנה של הפועל תל אביב ובנו של דני גוט, שלהט עם 16 נקודות. יחד איתו בלטו אדם אריאל עם 15 נקודות ואיגור קולשוב שקלע 11 נקודות. איתי שגב סיים עם עשר נקודות. כבר מחר תפגוש הנבחרת את צרפת שגברה במשחקה הראשון על רוסיה.

גוט קלע את כל שבע הנקודות הראשונות של הנבחרת שפתחה בסערה את המשחק, אבל הפולנים לא נתנו לנבחרת של דרוקר לברוח ואחרי שתי זריקות עונשין מוצלחות של רדוואנסקי פולין ירדה בפיגור 15:11. הרבע השני היה כבר אחר לגמרי, ובעוד שפולין קלעה שבע נקודות בלבד, ישראל סיימה עם 23 נקודות. זה התחיל עם צליפות של שלשות של גוט ואיתי שגב שפתחו פער של עשר, ונמשך עם עוד שתי שלשות של אדם אריאל וקולשוב שניטרלו לחלוטין את היריבה בדרך ל-18:38 בסיום המחצית הראשונה.

הרבע השלישי כבר היה צמוד יותר והסתיים ב-35:56 לישראל. ברבע האחרון הנבחרת פתחה עם 0:7, כשהפולנים לא הצליחו לייצר סל במשך שש דקות רצופות, אבל בהמשך הם הצליחו להקטין מעט את ההפרש.

המאמן שרון דרוקר סיכם: "האליפות רק התחילה. השחקנים שלנו שיחקו עם מחויבות, הקרבה והגנה מצוינת. לא דיברנו על זה, אבל לא יכולנו להתעלם ממה שקורה בארץ והרגשנו את המלחמה של השחקנים כדי להראות מה זה ישראל. כל יום זה משחק חדש ואני חושב שאנחנו טובים, שווים ומסתכלים רק על עצמנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully