וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריס פרום פרש מהטור דה פראנס, לארס בום ניצח בקטע

אלוף השנה שעברה הודיע שהוא לא יכול להמשיך אחרי שלוש תאונות ב-24 שעות. ניבאלי נשאר עם החלוצה הצהובה

רוכב אופניים בריטי כריס פרום במירוץ טור דה פראנס. Bryn Lennon, GettyImages
שלוש נפילות ב-24 שעות היו יותר מדי עבורו. פרום/GettyImages, Bryn Lennon

כריס פרום, זוכה הטור דה פראנס מהשנה שעברה, החליט לפרוש היום (רביעי) כבר בשלב החמישי של הטור השנה אחרי שעבר שלוש תאונות ביומיים האחרונים. הבריטי ניסה לעלות שוב על אופניו והשתהה זמן רב לאחר התאונה השלישית, אך לבסוף הכאבים היו חזקים מדי בשבילו והוא החליט שלא לנסות להגן על התואר.

אתמול הבריטי עבר בדיקות לאחר נפילה שהייתה לו במהלך הקטע הרביעי, ובסיומה הרופא קבע שהוא יוכל להמשיך מכיוון שאין שבר, אך פסק שיצטרך לעבור בדיקות נוספות היום לאחר הקטע. פרום החל את הקטע ונראה בסדר, אך בקילומטר ה-29 נפל בפעם השנייה. פרום לא נשבר ועלה במהירות חזרה על אופניו.

הנפילה השלישית, שהתרחשה רק 50 קילומטר לאחר הנפילה הקודמת, הייתה כבר יותר מדי עבור הרוכב המצויין, והוא החליט שהוא לא יכול להמשיך ככה.

פרום הוא לא הבריטי היחיד שפרש השנה מהטור דה פראנס, אחרי שמארק קבנדיש, הספרינטר הנהדר, פרש כבר ביום הראשון של התחרות אחרי שנפגע בעצם הבריח.

אחרי הפרישה של האלוף מהשנה שעברה המרוץ לזכייה השנה ממשיך: לארס בום ניצח בקטע החמישי. ונצ'נזו ניבאלי שסיים במקום השלישי ממשיך להוביל את הטור גם היום בפער של שתי שניות על פני מי שסיים שני היום, ג'ייקוב פוגלסאנג הדני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully