וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים בהגרלת היורוליג: כל הדרך לשלב הבתים

האדומים יוגרלו במוקדמות, יקבלו את אוסטנד או נימבורק ברבע הגמר ויקוו למפגש מאוחר ככל האפשר עם קאזאן (ה', 13:00)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הגיע הזמן לספק הוכחות. דונטה סמית' ואורי אלון/מערכת וואלה!, צילום מסך

לצד מכבי תל אביב, גם הפועל ירושלים ממתינה בדריכות לקראת הגרלת היורוליג. האדומים, שקיבלו כרטיס חופשי מטעם ראשי היורוליג כדי להשתתף, יחלו את דרכם ברבע גמר המוקדמות ויזדקקו לשלושה ניצחונות כדי להעפיל למפעל הבכיר באירופה לראשונה מאז שנת 2001. עם הרכש הנוצץ בדמותו של דונטה סמית' ועם המאמן החדש דני פרנקו, המשימה נראית ברת השגה, אך המשימה אמורה להיות קשה.

ירושלים דורגה בקבוצת האיכות השנייה ושבע קבוצות מלבדה יתחרו על הזכות לשחק בשלב הבתים, כשארבע מהן שיחקו ביורוליג בעבר הלא רחוק. הפייבוריטית המובהקת להשיג את הכרטיס היא כמובן אוניקס קאזאן הרוסית, שכהרגלה משקיעה הון תועפות בבניית סגל מרשים. ההחתמה הראשונה של הטטארים במהלך הקיץ הייתה בעמדת המאמן, עם צירופו של המאמן היווני ארגיריס פדולאקיס, שפוטר מפנאתינייקוס במהלך העונה שעברה.

טרה סימונס שחקן נימבורק. מגד גוזני
עוד מפגש עם ירושלים? טרה סימונס/מגד גוזני

מאז הם כבר הספיקו לבצע גם כמה מהלכים מרשימים, כשצירפו את קית' לנגפורד וחברו לקו האחורי במילאנו אשתקד, קרטיס ג'רלס. כמו כן, קאזאן השאירה את קוסטאס קאימקוגלו היווני שהיה מבוקש בצסק"א והותירה על כנה את המושבה היוונית שנוצרה בקבוצה, יחד עם ניקוס זיסיס ויאן וויוקאס. האדומים לא יפגשו בכל מקרה את הרוסים ברבע הגמר, ויוגרלו בשלב זה למפגש עם זיילונה גורה הפולנית או סטרסבורג הצרפתית. האדומים יקוו בכל מקרה שקאזאן תוגרל לצד השני של ההגרלה, כך שתוכל לפגוש אותה אך ורק בגמר הטורניר.

לירושלים מחכה ברבע הגמר אחת מבין נימבורק הצ'כית ואוסטנד הבלגית, שתי קבוצות שכמוה, לא רשמו הופעות בשנים האחרונות ביורוליג. הצ'כים, שהודרכו בידי המאמן ננו גינזבורג במשך שבע שנים עד 2013, זכו באליפות צ'כיה בעונה שעברה תחת יורשו של הישראלי, קסטוטיס קמזורה הליטאי, שאימן בעבר את נבחרת ליטא. אם וכאשר תוגרל עם נימבורק, ירושלים תפגוש אקס וותיק ומוכר בדמותו של טרה סימונס, שמלבד ירושלים, שיחק בעבר בהפועל חולון והפועל גלבוע גליל. ייז'י וולש, פעם הבטחה גדולה והיום שחקן וותיק ומאכזב, נכלל גם כן בסגל הצ'כי, יחד עם מקומי נוסף מוכר יחסית, פטר בנדה. את הקו האחורי יוביל הגארד המוכשר ובוגר מכללת גונזאגה, דרק ראיביו.

מי שמסתמנת לפחות על הנייר כיריבה נוחה יותר היא אוסטנד הבלגית, בה אימן בעבר שרון דרוקר. הבלגים, שפגשו את ירושלים כמה וכמה פעמים במסגרת היורוקאפ, זכו באליפות המקומית בשלוש העונות האחרונות, אך נחלשו משמעותית עם עזיבתו של ריאן תומפסון, הקלע הטוב ביותר שלה בעונה החולפת, לטובת באמברג הגרמנית. מי שמאמן את הבלגים הוא דריו גיירגיה הקרואטי וכוכבי הקבוצה נכון לעכשיו הם מתאוז' פוניטקה הפולני הצעיר ודושאן ג'ורג'ביץ' הסלובני הוותיק.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
שחקן מילאנו קית' לנגפורד מול שחקן מכבי תל אביב יוגב אוחיון. Seffi Magriso, GettyImages
רק לא קאזאן. קית' לנגפורד/GettyImages, Seffi Magriso

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully