וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטנוייביץ' לשחקנים: "מעדיף לשחק עם חלוץ אחד"

9.7.2014 / 9:34

מאמן מכבי חיפה חשף עוד נתונים באסיפות: "נשחק עם שני חלוצים רק אם תדעו לעשות הגנה". ב-23 ליולי: מפגש עם ליל

צילום: אדריאן הרבשטיין, עריכת וידאו: יותם בן דוד

מכבי חיפה תמריא ביום שלישי למחנה האימונים באוסטריה וככל שהמועד הזה מתקרב, המאמן החדשאלכסנדר סטנוייביץ' חושף עוד ועוד נתונים לגבי הקבוצה שלו. באסיפה נוספת שקיים המאמן עם השחקנים, הבהיר סטנוייביץ' מה עמדתו לגבי המערך הטקטי. "אני מעדיף לשחק עם חלוץ אחד, אבל הכול תלוי בכם. אם נשחק עם שני חלוצים, אחד מהם יצטרך לרדת כל הזמן למטה. כלומר בהגנה השיטה תשתנה. אם אראה שזה לא עובד, אשחק רק חלוץ אחד. אני מעדיף שיהיה עוד שחקן שיעזור להגנה".

אחד השחקנים אמר לאחר השיחה: "אצל סטנוייביץ' אין שמות, הוא רוצה שנשים דגש על השיטה שהוא מיישם ושיהיו כמה שפחות תקלות וזה מובן. שחקנים שלא יתפקדו אצלו ימצאו את עצמם בחוץ. אני מניח שנראה לא מעט שינויים במחנה".

ליוסי בניון, דקל קינן ואייל משומר הצטרף מתורגמן רביעי, גוסטבו בוקולי. אחד השחקנים אמר אתמול: "זה רק מראה כמה הוא ישראלי יותר מכל אחד אחר. ברזילאי מתרגם לישראלים מאנגלית לעברית. מדהים. איפה נשמע דבר כזה?".

סטנוייביץ': "לא אשלים עם שחקן שיזייף טקטית"

אלכסנדר סטנוייביץ' מאמן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
דגש על ההגנה. סטנוייביץ'/אדריאן הרבשטיין

לאימון אתמול (שלישי) הצטרף הקשר מוחמד כליבאת, שחזר מפציעה וייצא למחנה. במהלך האימון אתמול, ממנו נעדרו מרבית השחקנים הבכירים, נלקח הבלם אדין צוצאליץ' לשיחה אישית עם המאמן. השיחה נערכה על כר הדשא והבלם, שייצא למחנה אף הוא, לא שוחח עם השחקנים אבל נראה מחויך אחריה.

כפי שפורסם אתמול, סטנוייביץ' ערך אסיפה עם השחקנים בה הבהיר כי הלינה במלון בעיר לא תימשך לאורך זמן וככל הנראה תיפסק כמעט לחלוטין אחרי המחנה. בנוסף, המאמן הבהיר כי אסיפות הוידאו יתקיימו בתדירות נמוכה יותר: "אני מאמן חדש ובאתי עם דרישות חדשות ועם שיטה אחרת, אני חייב להקרין וידאו בכל אימון, עד שהשיטה תיכנס לכם לראש. אני מבקש מכם לקבל את זה ברוח טובה. לקראת היציאה למחנה, אנחנו נקבע יחד מה מותר ומה אסור. יחד נקבע את החוקים".

מחר תלון הקבוצה במלון, למרות שביום שישי יתקיים אימון אחד בלבד. סטנוייביץ' הבהיר לשחקנים כי הדבר רצוי בעיקר לפני היציאה למחנה, כדי לשמור על הגוף במצב אופטימלי לקראת האימון הבא. בהמשך הוסיף המאמן: "הכי חשוב לי זה לדבר על איך נתנהל במתפרצות. ראיתי את המשחקים שלכם, 47 אחוז מהגולים שספגתם בעונה שעברה הגיעו ממתפרצות. אפשר לקבל גול אחד במתפרצת ואז המשחק נגמר ב-1:0. אין לי בעיה שיעברו אתכם באחד על אחד או שתעברו שחקן ותאבדו כדור, אין לי בעיה שתחמיצו. אבל לא אשלים עם שחקן שיזייף טקטית. זה הדבר היחיד שאני רוצה. שהטקטיקה תהיה מושלמת".

חיפה תמריא למחנה בשלישי הקרוב (15/7). סדר המשחקים:

17/7: סימורג (אזרבייג'אן)
20/7: בראונשוויג (גרמניה)
23/7: ליל (צרפת)
26/7 פדרבורן (גרמניה)

ביום ראשון (18:00) תקיים הקבוצה משחק אימון מול הפועל עפולה בכפר גלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully