וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטנוייביץ': "לא אשלים עם שחקן שיזייף טקטית"

8.7.2014 / 11:53

מאמן מכבי חיפה באסיפה לפני ההמראה לאוסטריה: "נעבוד על מתפרצות. כך ספגתם 47 אחוז מהשערים. יחד נקבע הנהלים"

אלכסנדר סטנוייביץ' מאמן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
לקראת היציאה למחנה, אנחנו נקבע יחד מה מותר ומה אסור". סטנוייביץ'/אדריאן הרבשטיין

מאמן מכבי חיפה, אלכסנדר סטנוייביץ', עדיין לא גיבש את הסגל הסופי שלו לקראת העונה הקרובה, אבל במהלך אסיפה שקיים עם שחקני הקבוצה לקראת המחנה נראה כי הוא כבר בהחלט סגור על הדרך שבה תשחק הקבוצה בעונה הבאה.

"לא טוב ככה לישון בין אימונים או בלילה, לעזוב משפחה וילדים", התייחס המאמן לעובדה שהקבוצה לנה במלון בין האימונים, "ולכן אני מבטיח לכם שזה יקרה פעם או פעמיים בשנה. אני מבקש מכם שתיקחו את זה ברוח טובה.

"אני בדרך כלל לא אוהב לעשות אסיפות וידאו, אבל בתקופה הזאת בגלל שאני מאמן חדש ובאתי עם דרישות חדשות ועם שיטה אחרת, אני חייב להקרין וידאו בכל אימון עד שהשיטה תיכנס לכם לראש. אני מבקש מכם לקבל את זה ברוח טובה. לקראת היציאה למחנה, אנחנו נקבע יחד מה מותר ומה אסור. יחד נקבע את החוקים". אגב, הקבוצה תלון ביום חמישי במלון בחיפה למרות שביום שישי יתקיים אימון אחד בלבד.

אדין צוצאליץ' שחקן מכבי חיפה. טל לוי
עיקר המאבק יהיו בינו לבין מתן אוחיון. צוצאליץ'/טל לוי

"הכי חשוב לי זה לדבר על איך נתנהל במתפרצות. ראיתי את המשחקים שלכם, 47 אחוז מהגולים שספגתם בעונה שעברה הגיעו מתפרצות. אפשר לקבל גול אחד במפרצת ואז המשחק נגמר ב-1:0. אין לי בעיה שיעברו אתכם באחד על אחד, או שתעברו שחקן ותאבדו כדור, אין לי בעיה שתחמיצו. אבל לא אשלים עם שחקן שיזייף טקטית. זה הדבר היחיד שאני רוצה. שהטקטיקה תהיה מושלמת". יוסי בניון, דקל קינן ואייל משומר תרגמו את האסיפות של המאמן לשאר השחקנים. השלושה, אגב, שוחררו מהאימון הבוקר בשל עומס ויחד איתם עוד מספר שחקנים בכירים כמו גוסטבו בוקולי.

הבלם אדין צוצאליץ' צפוי לצאת עם הקבוצה למחנה, ונראה כי עיקר המאבק יהיו בינו לבין מתן אוחיון. המאמן בונה על אוחיון בגלל המהירות שלו ונראה כי אוהדי חיפה יראו אותו משחק לא מעט בעונה הבאה. מוחמדו אידריסו ממשיך להרשים מאוד באימונים. השחקנים מדווחים על אווירה טובה ועל תרומה גדולה של יוסי בניון לחדר ההלבשה. "סטנוייביץ' עושה רושם של מאמן קפדן מאוד, האסיפות שלו מתבססות לא מעט על טקטיקה. יהיה מעניין במחנה", סיכם אחד מהם לקראת ההמראה לאוסטריה ביום שלישי הבא.

בחיפה ממשיכים לבדוק מספר מועמדים לתפקיד הקשר האחורי, אבל לא מן הנמנע ששחקן כזה יגיע רק במהלך המחנה. אתמול הוצע למועדון להתרשמות שחקן נבחרת ניגריה לשעבר, הקשר האחורי סאני קייטה, אך בשל הרזומה שלו בעונה החולפת המועדון ביקש לשקול שוב את הנושא.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully