וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: כ-3,100 מנויים נמכרו מתחילת היום

7.7.2014 / 16:20

האוהדים מסתערים. במועדון מרוצים מאידריסו: "בכושר טוב מרוב השחקנים". סטנוייביץ' לוחץ על צירוף קשר לפני המחנה

צילום: אדריאן הרבשטיין, עריכת וידאו: יותם בן דוד

מכבי חיפה פתחה בשבוע שעבר רשמית את עונת 2014/15. הבוקר (שני) הודיע המועדון כי אוהדי הקבוצה רכשו 1,200 מנויים בתוך פחות משעה לקראת המעבר לאצטדיון סמי עופר החדש, ובצהריים קפצה כבר הכמות ל-3,100. המכירה נפתחה הבוקר למנויים בלבד ובשבוע הבא תיפתח המכירה גם למנויים בכל אחת משתי העונות האחרונות. רק בסוף השבוע הבא תתאפשר מכירה לציבור הרחב. בחיפה מקווים למכור כעשרת אלפים מנויים עד פתיחת העונה.

החלוץ מוחמדו אידריסו, שסיים במקום הרביעי במבדקי הריצה שנערכו בשבוע שעבר, ממשיך להרשים מאוד את הצוות המקצועי. "כולם דיברו על הגיל שלו, אבל אידריסו נמצא בכושר טוב יותר מרוב השחקנים כאן", אמר שחקן בקבוצה. שחקן אחר הוסיף: "הוא חד, והגיע בכושר מצוין. אין ספק שיש למה לצפות ממנו. לא סתם הוא נכלל בסגל הראשוני של קמרון למונדיאל". שחקני הקבוצה נשארו אתמול ללון במלון בחיפה, וזאת משום שקיימו אתמול שני אימונים, וגם היום ייערך אימון כפול.

יום המכירה הראשון של המנויים לעונה החדשה 2015-2014. צילום: אתר רשמי מכבי חיפה (ראובן כהן). מכבי חיפה
האוהדים קונים מנויים/מכבי חיפה

הבלם אדין צוצאליץ' שצפוי להמריא למחנה באוסטריה מקווה לקבל בקרוב הודעה רשמית על הצטרפותו מהמאמן אלכסנדר סטנוייביץ'. המאמן כבר הודיע לראשי המועדון כי הסיכויים שהבלם הבוסני יישאר טובים. בשלב זה, חיפה מתמקדת בהחתמת קשר אחורי. כפי שפורסם אתמול, לקבוצה הוצע הקשר הפורטוגלי של קבוצת גימארייש, אנדרה סנטוס, אך בינתיים בחיפה נרתעים מהעלויות הכרוכות בהבאתו של הקשר בן ה-25. העברתו מוערכת בכ-1.5 מיליון יורו. מי שעומד מאחורי ניסיון ההעברה הוא סוכן השחקנים פיני זהבי.

אימוני המנודים ממשיכים להתקיים כרגיל. אביחי ידין, חן עזריאל, איציק כהן ושלומי אזולאי נכללים ברשימה הזאת. ידין מעוניין בפיצוי תמורת עזיבה בעוד שעזריאל סירב לבקשת המועדון לעזוב ללא פיצוי תמורת התרת החוזה.

(עדכון ראשון: 10:55)

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully