וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאור ליובין חתם לשנתיים במכבי אשדוד

עוזר מאמן הנבחרת יחליף את אריק אלפסי בקבוצה שתשחק בסופו של דבר בליגת העל: "נביא את הכדורסל בעיר לקדמת הבמה"

מכבי אשדוד הודיעה היום (שלישי) על מינויו של ליאור ליובין למאמן הקבוצה. עוזר מאמן נבחרת ישראל, שהתפטר לקראת סיום העונה האחרונה מהפועל חולון, חתם לשנתיים והחל מיד לאחר החתימה באיתור מועמדים לקבוצה, בה עדיין לא חתום אף שחקן. כזכור, בעקבות החלטתה של ברק נתניה לוותר על מקומה בליגת העל, תשחק אשדוד בליגה הבכירה למרות שירדה ללאומית בסיום העונה שעברה.

"אני שמח וגאה להגיע למועדון מכבי אשדוד", אמר ליובין. "אני משוכנע שבשנתיים הקרובות נביא את הכדורסל באשדוד לקידמת הבמה בכדורסל צעיר, רענן ואטרקטיבי, בכוונתי להעמיד קבוצה ישראלית שתהווה את הפנים של העיר המדהימה ותכבד את ההיכל המחודש אותו נחנוך בעונה הקרובה"

מאמן הפועל חולון ליאור ליובין. מגד גוזני
אתגר חדש. ליאור ליובין/מגד גוזני

ליובין (37) גדל במחלקת הנוער של מכבי רמת גן, שיחק במכבי פתח תקוה, חזר לרמת גן ושיחק גם במכבי תל אביב, הפועל תל אביב, מריופול, אפולון פטראס וסיים את הקריירה בצסק"א סופיה. לשיאו במדי הנבחרת הגיע ליובין במשחק נגד רומניה, אז קלע 28 נקודות ועזר לנבחרת לעלות לאליפות אירופה.

ליובין שימש עוזרו של עודד קטש בגלבוע/גליל וזכה איתה באליפות בעונת 2009/10, לאחר מכן קיבל את תפקיד המאמן הראשי במועדון. את העונה שעברה החל ליובין כמאמן ראשי בהפועל חולון עד שהתפטר במרץ האחרון והוחלף על ידי אלעד חסין. בשבוע שעבר מונה ליובין לעוזרו של ארז אדלשטיין בנבחרת ישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully