וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סולארי: "מפחד מאזעקה בזמן נסיעה, כי לא אדע מה לעשות"

8.7.2014 / 18:45

הארגנטינאי של אשדוד לא מתרגש מההסלמה בדרום: "אין בי פחד". הקבוצה ניצחה 1:2 את הפועל כפר סבא במשחק אימון

דויד סולארי שחקן מ.ס. אשדוד. ברני ארדוב
מתכונן לחזרה למגרשים. סולארי/ברני ארדוב

ההסלמה באזור הדרום בין ישראל לחאמס הובילה לדריכות מוגברת במ.ס. אשדוד, שנמצאת בתחילת ההכנות לקראת העונה שבפתח. בקבוצה מעיר הנמל מנסים להמשיך בשגרת האימונים, אבל ברור לכולם שככל שיתגבר מבצע "צוק איתן" והטילים באזור יפלו בקצב גבוה יותר, המועדון יצטרך להיערך בהתאם.

קשר הקבוצה דויד סולארי, שמכין את עצמו לחזרה לאימונים מלאים לאחר שקרע במהלך העונה החולפת בפעם השנייה את הרצועה הצולבת בברכו, סיפר לוואלה! ספורט על התחושות שלו ושל חבריו: "עבורי זו התנסות ראשונה עם טילים ואזעקות. אני כרגע לא מתאמן עם הקבוצה ומתוכנן לחזור לאימונים מלאים בעשירי באוגוסט, אבל הבוקר הייתי עם כל החברים בחדר הכושר כאשר ארבע פעמים הפסקנו את האימון בגלל אזעקות. השהייה יחד יותר מרגיעה, אבל אתמול בערב, כששמעתי בפעם הראשונה את האזעקה בביתי, הפתעתי את עצמי והתנהגתי נורמלי לחלוטין. נכנסתי לממ"ד והתקשרתי לחברה שלי. בסך הכול, עד עכשיו זה עובר בצורה סבירה".

אתה לא מפחד?

"כשאתה מגיע לשחק בישראל, אתה לוקח בחשבון גם את הימים האלה. אני מקווה שהצבא יגמור את המבצע הזה כמה שיותר מהר והשקט יחזור לאשדוד ולכל המדינה. בכל מקום בו אתה משחק בעולם יש דברים חריגים. בישראל זה תמיד הנושא הביטחוני, אבל כרגע לפחות, אין בי שום פחד ואני לא חושב לבקש לנסוע מחוץ לעיר. החשש היחיד שלי הוא לשמוע אזעקה תוך כדי נסיעה, כי אז לא אדע מה לעשות".

איך הגיבו השחקנים הזרים האחרים בקבוצה למצב?

"יא יא פטי כבר רגיל לאזעקות וטילים. מרוב שיש לו ניסיון, אולי כדאי שיגייסו אותו למילואים. ירו בלו חזר רק הבוקר מחופשת מולדת והוא סיפר שהוא יכול להישאר לישון גם באמצע אזעקות אם הוא מאוד עייף. אני מניח שאלכסנדר דוידוב, כמוני, רוצה לראות לאן הדברים יתפתחו".

אזעקות באמצע אימון אשדוד: ”אנחנו כבר רגילים”

ליאונל מסי, נבחרת ארגנטינה. GettyImages
סולארי יחגוג זכייה של מסי וארגנטינה?/GettyImages

היה עדיף להישאר בברזיל ולהמשיך לצפות במונדיאל?

"זו הייתה חוויה גדולה בשבילי. בפעם הראשונה בחיי הייתי בברזיל וראיתי את המשחקים של ארגנטינה מול איראן ובוסניה. ביקרתי בריו דה ז'ניירו והיה כיף, למרות שמלבד החופים והרחובות הסמוכים להם, העיר די מוזנחת ולא מרשימה".

חצי הגמר בפתח

"כמה שאנחנו רוצים שמסי יניף את הגביע. יש אלפי ארגנטינאים בריו שמחכים לגמר. אני מחזיק אצבעות לגמר בין ארגנטינה לבין ברזיל, אבל זה יכול להיות גם גרמניה מול הולנד, כי בפעם הראשונה נתמודד מול נבחרת שיש לה שחקנים איכותיים מאוד כמו רובן ו-ואן פרסי. לברזיל יהיה קשה מול גרמניה. כל ארגנטינאי מעדיף בגמר את ברזיל, כי הגרמנים משחקים הגנה קשוחה מאוד וגם מול ההגנה של איראן היה לנו קשה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

מ.ס. אשדוד ניצחה הערב את הפועל כפר סבא 1:2 במשחק אימון שנערך באצטדיון לויטה. גדי קינדה כבש צמד לזכות אשדוד ולעולה החדשה לליגה הלאומית כבש מיכאל קירטבה. בזמן שהקבוצה היתה בכפר סבא, נמשכו האזעקות באשדוד, אבל נכון להערב האימון מחר אמור להתקיים בעיר, אם כי הוא שוב יתקיים בחדר הכושר הסמוך לאקדמיה.

ניר קלינגר היה מרוצה ממשחק קבוצתו וגם מכושר העמידה של השחקנים מול ההסלמה הבטחונית. "שיחקנו טוב וכבשנו שערים יפים", אמר קלינגר. "השחקנים הזרים לא ביקשו משהו מיוחד, אבל בכל מקרה נסייע להם בכל מה שיצטרכו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully