וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גולף: לטיסיה בק העפילה לאליפות בריטניה

הישראלית העפילה לטורניר מייג'ור לראשונה בקריירה אחרי שסיימה את משחקה האחרון במוקדמות עם 70 חבטות. צפויה לעבור למעמד מקצועני

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תגיע גם לריו? לטיסיה בק/מערכת וואלה!, צילום מסך

הישג גדול והיסטורי לגולפאית הישראלית לטיסיה בק, שהעפילה היום (שני) לאליפות בריטניה הפתוחה בגולף, אחד מארבעת הטורנירים הגדולים בעולם. העפלה לטורניר שכזה משמעותה מקבילה להעפלה לטורניר גרנד סלאם בטניס.

במוקדמות השתתפו מאות גולפאיות, רובן מקצועניות, כשלשלב האחרון של המוקדמות העפילו רק שמונה שחקניות חובבניות מתוך 70. בק סיימה רביעית במוקדמות והקדימה שחקניות מקצועניות רבות, ביניהן אלופת הטורניר בעבר.

בק הציגה משחק מעולה, סיימה עם 70 חבטות, תוצאה טובה בארבע חבטות מתקן המגרש מה שמעיד על הכושר המצוין בו היא נמצאת. לאחר העפלתה היא אמרה: "אני שמחה מאוד, במיוחד אחרי שבשנה שעברה פספסתי את ההעפלה לטורניר בחבטה אחת. זו פעם ראשונה שאני עולה לטורניר מייג?ור וזו בהחלט נקודת ציון משמעותית בקריירה שלי?.

בעקבות ההעפלה, החליטה בק, המשתייכת לסגל האולימפי לאולימפיאדת ריו ונתמכת על ידי היחידה לספורט הישגי ואיגוד הגולף הישראלי, לעבור ממעמד של גולפאית חובבנית למעמד של מקצוענית ולנסות להצטרף לסבב המקצועני בו משחקות הגולפאיות הטובות בעולם. ההחלטה הזו צפויה להגדיל את סיכוייה להעפיל לאולימפיאדת ריו 2016.

  • עוד באותו נושא:
  • לטיסיה בק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully