וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי יבנה: ניבאלדו חתם לעונה אחת

8.7.2014 / 14:32

הבלם, שעל חזרתו לישראל פורסם לראשונה בוואלה! ספורט, הצטרף לקבוצה מהלאומית, שם סיפרו כי הוא מפגין יכולת טובה

הבלם הברזילאי ניבאלדו חתם הבוקר (שלישי) במכבי יבנה. כפי שפורסם אתמול לראשונה בוואלה! ספורט, ניבאלדו, ששיחק בעבר במכבי תל אביב, נחת למספר ימי התרשמות במועדון מהליגה הלאומית. הבוקר הוא כבר חתם על חוזה לעונה אחת. אתמול השתתף ניבאלדו במשחק אימון, בו גברה יבנה על הפועל ראשון לציון ולדברי שחקנים בקבוצה, הציג יכולת גבוהה מאוד.

אדם קידן, סוכנו של ניבאלדו, הודה שהוא מבין למה המהלך של הבלם תמוה, במיוחד לאור העובדה שניבאלדו שיחק בעונה שעברה בליגה הראשונה בפורטוגל: "לא הכול בחיים זה כסף. ניבאלדו החליט לשים את הנושא הכספי בצד ולהצטרף למכבי יבנה. היה לו חשוב לחזור לישראל, כיוון שיש לו הרבה חברים כאן. הוא יחזור לעבוד עם מאמן הכושר יוסי קקון, שעבד איתו במכבי תל אביב והוא מכיר היטב את יוסי אופיר, דוד רביבו ושוקי נגר, שישחקו איתו בעונה הבאה". לדברי קידן, לניבאלדו אין סעיף בחוזה המאפשר לו לעזוב אם וכאשר יקבל הצעה מליגת העל: "מדובר בחוזה רגיל לעונה אחת והוא מאוד מרוצה".

לפני ארבע שנים הגיע ניבאלדו למכבי תל אביב בהעברה חופשית מריאל ויאדוליד. הוא היה אמור להיות מעוז ההגנה בקבוצה של אבי נמני ויוסי מזרחי, אך אכזב לא מעט. הוא נשאר לעונה שנייה במועדון ואחריה עזב. במכבי תל אביב חתם ניבאלדו על חוזה בגובה של 450 אלף יורו נטו לעונה. בעונה הקרובה אמור הבלם להרוויח כ-45 אלף דולר בלבד.

לידיעה הראשונית על המועמדות של ניבאלדו למכבי יבנה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הקאמבק. ניבאלדו אחרי החתימה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully