וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווילי קבאז'רו חתם במנצ'סטר סיטי: "אלחם מול הארט"

השוער הארגנטינאי הצטרף לאלופת אנגליה עם חוזה לשלוש שנים ואמר: "יש כאן שוער מצוין, אך אתן הכול כדי להיות בהרכב"

ווילי קבאז'רו חותם בקבוצתו החדשה מנצ'סטר סיטי. מנצ'סטר סיטי, אתר רשמי
קבאז'רו חותם על החוזה/אתר רשמי, מנצ'סטר סיטי

נבחרת ארגנטינה עדיין עסוקה במונדיאל, שם תשחק מחר (רביעי) בחצי הגמר מול הולנד. מי שממש לא מהווה חלק מהחגיגה הוא ווילי קבאז'רו. השוער המצוין לא זומן לסגל והיום הוא ניצל את הזמן הפנוי על מנת לחתום רשמית בקבוצתו החדשה: מנצ'סטר סיטי.

קבאז'רו הגיע לסיטי ממלאגה, שם שיחק בשלוש העונות האחרונות והיה אחד השוערים הטובים ביותר בליגה הספרדית. הוא ייאבק כעת על אפודת השוער הראשון של אלופת אנגליה מול שוער הנבחרת האנגלית ג'ו הארט, זאת לאחר שקוסטל פנטילימון הרומני שוחרר ועבר לסנדרלנד. בעונה החולפת הארט איבד את מקומו לתקופה קצרה לטובת פנטילימון וכעת נראה כי התחרות תהיה קשה יותר.

קבאז'רו הוא השחקן השלישי שמצטרף לסיטי בפגרה הנוכחית. קדמו לו בקארי סאנייה, שהגיע מארסנל בהעברה חופשית ופרננדו הברזילאי, שנרכש מפורטו תמורת 12 מיליון ליש"ט. על קבאז'רו ישלמו הסיטיזנס כשישה מיליון ליש"ט. הוא חתם לשלוש שנים.

השוער אמר לאתר הרשמי של סיטי: "אני מאושר ומחכה לתחילת העונה. אני מקווה שאפגין יכולת טובה ואעזור לקבוצה. מדובר באתגר חדש, בליגה חדשה. עשיתי דברים טובים בשנים האחרונות והמטרה שלי היא לשמור על הרמה הזו. אני יודע שאני מגיע למועדון גדול עם שוער מצוין. לסיטי יש כבר שוער פנטסטי בדמות ג'ו הארט, אבל אנסה להתחרות איתו על המקום בהרכב. אתן הכול באימונים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully