וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נפרדים מדי סטפנו: העצב של מראדונה, הקליפ של ריאל

הארגנטינאי אמר: "אין בי כוחות נפשיים", גם פרגוסון נפרד. הבלאנקוס הוציאו קליפ יפהפה ועיתוני ספרד סיפקו מחווה משלהם

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כותרת העיתון "מארקה" הבוקר/מערכת וואלה!, צילום מסך

ספרד, ועמה עולם הכדורגל כולו, עצרו לרגע את העיסוק במונדיאל והתפנו לחלוק כבוד אחרון לאחד מגדולי שחקני הכדורגל בכל הזמנים, אלפרדו די סטפנו, שהלך לעולמו אתמול (שני) בגיל 88 בבית החולים במדריד.

די סטפנו, שהוביל את ריאל מדריד לזכייה בחמישה גביעי אירופה רצופים בשנות ה-50' והפך את הבלאנקוס למועדון הגדול בעולם, יובא למנוחות במדריד. עוד קודם לכן, ארונו יוצב לכל אורך היום בתא הכבוד באצטדיונה של ריאל, סנטיאגו ברנבאו, שם די סטפנו העביר את ימיו הגדולים ביותר ככדורגלן.

שחקני ריאל מדריד הגיעו למקום בו הונח הארון. סרחיו ראמוס אמר: "זה יום עצוב עבור עולם הכדורגל. אלפרדו היה אייקון וסמל בריאל מדריד. הוא תמיד דאג לי וחוויתי איתו כמה מהרגעים הטובים בחיי. הוא העניק לי את החולצה שלי ביום בו הוצגתי בריאל מדריד ואמר לי לא לשכוח אף פעם מה החולצה הזו מייצגת. שאין משהו יותר גדול ממנה. השער שכבשתי בנגיחה בגמר האלופות, בדרך לדסימה, היה מלא ברוח של די סטפנו".

איקר קסיאס הוסיף: "הגעתי לריאל ב-1991 והוא היה המאמן יחד עם קמאצ'ו. שמעתי את סבא שלי, הדודים שלי, אבא שלי, את כולם מדברים עליו ומספרים על הקריירה שלו. הוא תמיד נהנה להיות איתנו, השחקנים. הוא היה אישיות עצומה, ריאל מדריד כולה".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כותרת העיתון "אל מונדו דפורטיבו"/מערכת וואלה!, צילום מסך

"להתראות, זקן", קראה הכותרת באתר ה"מארקה", בעוד העיתון עצמו התפרסם עם שער לבן לחלוטין ועליו, תמונתו של די סטפנו. בטור דעה קרא ה"מארקה" לריאל מדריד להפריש את חולצתו של די סטפנו, עם הספרה 9 ולא לאפשר לשחקני הקבוצה להשתמש בה יותר.

דייגו מראדונה, עוד אגדת כדורגל ארגנטינאית, נשמע שבור: "המאסטרו שלנו עזב אותנו. די סטפנו לימד אותי כל כך הרבה דברים. אני שולח חיבוק חם לכל המשפחה. אין בי כוחות נפשיים בגלל הידיעה הטרגית הזו. הכדורגל מתאבל, כי אחד הגדולים באמת, גם כשחקן וגם כאדם, עזב אותנו".

סר אלכס פרגוסון הוסיף: "די סטפנו בהחלט היה אחד הגדולים לטעמי, יחד עם קרויף, מראדונה, פלה ופושקאש. הייתי בין 127 אלף הצופים שראו אותו ואת ריאל מביסה 3:7 את פרנקפורט בגמר גביע אירופה ב-1960 בהאמפדן פארק. לדי סטפנו היה מיקום פנטסטי, בלתי ייאמן. היה לי גם הכבוד לאמן במשחק מולו, זה הזיכרון הכי גדול שלי, כשניצחנו עם אברדין את ריאל בגמר גביע המחזיקות ב-1983. מתוך כבוד, קניתי בקבוק ויסקי סקוטי ונתתי לו אותו במתנה בערב שלפני המשחק. זה היה רגע נפלא".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כותרת העיתון "אס"/מערכת וואלה!, צילום מסך

ריאל מדריד הוציאה קליפ זיכרון מרגש ויפהפה לכבוד די סטפנו, עם מיטב הביצועים שלו וברקע, שירו של פרנק סינטרה "My Way".

איקר קסיאס מגיע לבקר את ארונו של אלפרדו די סטפנו. AP
קסיאס מגיע להיפרד/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully