וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: טוסיין ריקטס סיכם לשנתיים

8.7.2014 / 19:05

החלוץ הקנדי, שעל מועמדותו פורסם בוואלה! ספורט, יהיה הזר הרביעי של הקבוצה. כץ יאשר את העסקה על השימוש בסמי עופר?

טוסיין ריקטס במדי נבחרת קנדה. AP
שיחק בליגה הראשונה בטורקיה. טוסיין ריקטס/AP

חלוץ נבחרת קנדה, טוסיין ריקטס, סיכם היום (שלישי) לשנתיים בהפועל חיפה וישמש כזר הרביעי של הקבוצה. ריקטס, שעל מועמדותו פורסם לראשונה בוואלה! ספורט, סיכם באמצעות סוכנו שחר גרינברג על החוזה וצפוי להצטרף לקבוצה. ריקטס בן ה-26 שיחק בעונה האחרונה בטורקיה (שבעה שערים במדי בוקאספור מהליגה הבכירה) וכעת צפוי להיות מחליפו של ז'רקו קוראץ' שעזב לבית"ר ירושלים.

ראשי הפועל חיפה נפגשו היום בצהריים עם ראש עיריית חיפה יונה יהב ומפקד תחנת המשטרה בעיר, לפגישה שמוגדרת כפגישה גורלית בכל הנוגע לאפשרות שהקבוצה תשחק באצטדיון סמי עופר בעונה הבאה. הפגישה באצטדיון החדש נועדה לגשר על הפרטים האחרונים שעוד נותרו לסגור כשייתכן שכבר היום יגיעו הצדדים לסיכום עקרוני, אותו יצטרך לאשר הבעלים יואב כץ. ראשי המועדון מחיפה מקווים מאוד לשחק בסמי עופר ומאמינים שאפשר יהיה להגיע לכמות נכבדת של מנויים. כץ לא מוכן לשלם עלויות גבוהות בהרבה מאלה שהיו בקרית אליעזר, וכעת מקווים הצדדים שגם נושא האבטחה ודרישות המשטרה יסתדרו והקבוצה תארח בסמי עופר, כשבכל מקרה משחקי גביע הטוטו אמורים להתקיים בעכו.

נושא נוסף המדובר הוא שההסכם עם העירייה על השימוש באצטדיון סמי עופר יכלול גם מתן מגרש אימונים במתחם האימונים על שם אבי רן לקבוצה הבוגרת, שכבר ערכה כמה אימונים במגרש בשבועיים האחרונים. בצד המקצועי בקבוצה מחכים שכץ יסכם עם אור אוסטווינד ושזה יחזור לאימונים. ההערכה היא שבסופו של דבר העניין יסתדר. גם המתיחות עם עאהד עזאם נמשכת ובמועדון מקווים שכץ ישדרג את השחקן הצעיר וזה יוכל להתמקד רק בנושא המקצועי.

(עדכון ראשון: 11:13)

לידיעה הראשונית על מועמדותו של טוסיין ריקטס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully