וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראובן עטר: "אני חוזר רעב, תהיה קבוצה אטרקטיבית"

1.7.2014 / 15:27

מאמן הפועל חיפה הציב מטרות במסע"ת לפתיחת העונה: "תהיה קבוצה כיפית, נבקיע הרבה". הקנדי טוסיין ריקטס מועמד

ראובן עטר מאמן הפועל חיפה. אדריאן הרבשטיין
"תהיה קבוצה אטרקטיבית". עטר/אדריאן הרבשטיין

הפועל חיפה ערכה היום (שלישי) מסיבת עיתונאים לפתיחת העונה, בה דיברו אנשי הקבוצה, לרבות המאמן ראובן עטר והקפטן הנכנס אושרי רואש, על המטרות לעונה הבאה. הקבוצה הציגה את שחקני הרכש פז'מיסל קובארז', גל כהן, עומר ורד, מהראן אבו ריא, יובל שבתאי ומינדאוגאס קלונאס, שהשתתפו באימון הבכורה לעיני כ-100 אוהדים. בנוסף מועמד להצטרף טוסיין ריקטס בן ה-26, חלוץ נבחרת קנדה ששוחרר מבוקאספור הטורקית.

"אני שמח מאוד לחזור, אני חוזר רעב אחרי שנת חופש", אמר המאמן בפתח דבריו. "עכשיו אנחנו אחרי תקופה של בנייה והכנת הקבוצה. רוב השחקנים שיהיו בסגל שלנו כבר נמצאים פה. יצטרפו עוד שני שחקנים לפחות. נתחיל את האימונים עם 24 שחקנים עד המחנה, ועד אז אחליט מיהם השחקנים שימשיכו את סוף העונה".

בנושא מגרש האימונים ומגרש המשחקים שישמש את האדומים בעונה הבאה אמר עטר: "מה שחשוב זה שתהיה לנו קבוצה אטרקטיבית, יהיה עוד חלוץ זר. השחקנים שלנו גורמים להנאה לצופים. הגיעו שישה שחקנים, בנוסף אליהם צורפו שמונה שחקני בית. מה שחשוב זה שהקבוצה תהיה כיפית ושהשחקנים יהנו מכל רגע. בדרך כלל הקבוצות שלי מבקיעות הרבה שערים. מקווה שיהיה זה ככה גם עכשיו".

אושרי רואש שחקן הפועל חיפה. ברני ארדוב
הקפטן החדש. אושרי רואש/ברני ארדוב

עוד הוסיף עטר כי "אני לא רוצה לדבר על יעדים רחוקים מדי, ברגע שנהנה נביא תוצאות. אני מביא איתו נסיון והצלחות מהעבר, אני מקווה שיהיה לזה המשך גם פה. אני רוצה שיגיעו בין שמונת אלפים לעשרת אלפים צופים בכל משחק לסמי עופר. אני מאמין שאם נשחק בסמי עופר, ממוצע הצופים יהיה גבוה".

לגבי יוסי דורה, שעזב את הקבוצה: "יוסי שחקן טוב, הוא עבר להפועל עכו ואני מאחל לו הצלחה. אני מדבר רק על מי שנמצא כאן".

מנכ"ל הקבוצה אפרים גבאי הבטיח: "עוד לא נאמרה המילה האחרונה בנוגע לאצטדיון בו נשחק בעונה הבאה".

אושרי רואש, שקיבל את סרט הקפטן, הוסיף: "הצטרפו אלינו שחקנים מצוינים, אני מרגיש טוב להיות קפטן. הייתי קפטן בנבחרות הנוער, אבל מה שחשוב זה שכולם ירגישו טוב בקבוצה. אנחנו רוצים שהקהל שלנו יחזור, ויתמוך בנו איפה שלא נהיה. מבחינתנו הפועל חיפה היא מעל הכל".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
ראובן עטר מאמן הפועל חיפה עם עוזרו אייל טרטצקי. אדריאן הרבשטיין
"לא רוצה לדבר על שחקנים שלא נמצאים בסגל". עטר/אדריאן הרבשטיין
השחקנים החדשים של הפועל חיפה: גל כהן, פז'מיסל קובארז', מינדאוגאס קאלונאס, עומר ורד, יובל שבתאי, מהראן אבו ריא. אדריאן הרבשטיין
שחקני הרכש: גל כהן, פז'מיסל קובארז', מינדאוגאס קלונאס, עומר ורד, יובל שבתאי, מהראן אבו ריא/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully