וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: קלאודמיר לא מוכן להמתין, הרוש הגיש בוררות

8.7.2014 / 10:43

הברזילאי ונציגיו הציבו לבית"ר דד ליין עד היום בערב לסיכום סופי, קורצקי לוחץ להחתימו. שלומי אזולאי יצורף למועדון

אריאל הרוש שוער נבחרת ישראל. ברני ארדוב
גם היום יזכה להתאמן עם מאמן הכושר של קבוצת הנערים ולא עם מאמן השוערים. הרוש/ברני ארדוב

אריאל הרוש הגיש היום (שלישי) באופן רשמי את התביעה למוסד לבוררות כנגד בית"ר ירושלים והפרת החוזה מצדה בהתנהלות כלפיו. באמצעות עורכי הדין גיא פרימור ויוסי רוזן דורש הרוש שחרור מהקבוצה ואף מציין כי הדברים נעשו בשל דרישתו לקבלת חובות מהקבוצה וסירובו של השוער לקצץ בשכרו כ-60 אחוז.

בבית"ר אמרו על התביעה כי "גם הנציגים של הרוש יודעים שאין להם קייס לשחרור כי הוא לא נתבקש לקצץ באופן רשמי והנושא הוא הרבה מעבר. בכל מקרה כבר הוסבר שאם יביא קבוצה, המועדון לא יעמוד בדרכו כך שכל הרעש הזה מיותר".

אגב, הרוש גם היום יזכה להתאמן עם מאמן הכושר של קבוצת הנערים ולא עם מאמן השוערים. גם כאן ישנה מחלוקת בין הצדדים כאשר נציגי השוער טוענים כי חובה לתת לו מאמן שוערים ואילו בבית"ר טוענים כי המהלך חוקי.

אלי טביב הבעלים של בית"ר ירושלים. מגד גוזני
משכורות אפריל ומאי שולמו. טביב/מגד גוזני

שחקני הקבוצה התעסקו אתמול במהלך היום בשאלה האם באמת נכנסו המשכורות לבנק. אלי טביב הפקיד את משכורות אפריל ומאי, כאשר חלק מהשחקנים ראו זאת בחשבונם אתמול וחלק יראו זאת רק היום.

השחקנים קיבלו יום חופש לאחר מספר ימים בהם ערכו שני אימונים ביום. שחקנים בקבוצה אמרו כי "זה כיף להגיע הביתה מותשים וליפול מהרגליים אחרי שני אימונים. יש אווירה מצוינת בקבוצה ובאמת כולם כאן מחוברים בצורה יוצאת דופן. ברור שבבית"ר צריך להביא תוצאות אבל הדברים האלה חשובים ולפעמים אווירה כזאת להמשך הדרך יותר חשובה משחקן אחד יותר או פחות".

אתמול סיכם אלי טביב באופן סופי עם ראשי הפועל תל אביב על העברתו של בוריס קליימן וכעת ממתינים לחתימת החוזה מול דודו דהאן. טביב אמר אתמול: "הדברים מול קליימן ודהאן מסוכמים ובימים הקרובים תהיה חתימה". קליימן כבר נמצא בקשר עם הצוות המקצועי של בית"ר ומאמן השוערים גיא סולומון ומחכה לאישור הרשמי להתחיל ולהתאמן בבית"ר.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
מנחם קורצקי מאמן בית"ר ירושלים. מגד גוזני
חוזר ואומר כי הסיכויים למצוא שחקן ברמתו של הברזילאי קלושים. קורצקי/מגד גוזני

בנוגע לקשר הברזילאי קלאודמיר, היום צפויה הכרעה סופית בעניין. סוכנו הפורטוגלי של השחקן לא אהב את התנהלות בית"ר והחליט לנתק מגע, אך לאחר שכנועים נראה כי יגיש היום לבית"ר הצעה סופית. אם בית"ר לא תשיב בחיוב עוד היום, השחקן לא יגיע לארץ. בבית"ר אמרו אתמול כי "ייתכן ואיחרנו את הרכבת. הדברים נמרחו ועכשיו אנחנו עשויים לאבד את השחקן". מנחם קורצקי חוזר ואומר כי הסיכויים למצוא שחקן ברמתו של הברזילאי קלושים וכי צריך לעשות את מירב המאמצים להנחיתו בישראל בימים הקרובים.

קורצקי עדיין שוקל לצרף בלם זר לקבוצה, כאשר דינו שקבורץ ואנדריי פיליאבסקי נמצאים בין האפשרויות, כמו גם הבלם הארגנטינאי בן ה-21 איזקוול באז מראסינג קלאב. עדיין לא הוחלט באופן סופי אם יצורף בלם זר או שחקן התקפה זר, ולכן בבית"ר יצטרכו לקבל בימים הקרובים החלטה סופית בעניין. ססאר ארסו נראה טוב יותר באימון אתמול ובבית"ר אמרו כי "השחקן התאקלם מצוין והתאהב בירושלים. הוא יוריד קצת חלודה ויראו שהוא בלם מצוין, אין מה לדאוג לגביו".

בנוגע לנבחנים, המאמן מנחם קורצקי החליט לצרף את שלומי אזולאי מראשון לציון ומו"מ עם נציגי השחקן כבר החל. גם הקשר האחורי מור שקד עשוי להצטרף לקבוצה. לאחר משחק האימון נגד מכבי נתניה ביום חמישי צפויים בבית"ר לקבל החלטות סופיות גם לגבי יוגב בן סימון, אותו מכיר מנחם קורצקי ומלכתחילה הגיע במטרה להצטרך כמגן מחליף לדושאן מאטוביץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully