וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: מתן בראשי בדרך חזרה

6.7.2014 / 14:46

הבלם שעזב בניסיון לצאת לחו"ל ושיחק בקטמון, יתאמן עם הקבוצה ומנהל מו"מ על שובו. ניסיון לסגור עם קליימן וקלאודמיר

מתן בראשי שחקן בית"ר ירושלים (שמאל) מול אבי כנפו שחקן הפועל עכו. ברני ארדוב
בדרך חזרה לבירה. בראשי/ברני ארדוב

הבלם מתן בראשי צפוי לחזור היום (ראשון) ולהתאמן בבית"ר ירושלים. כזכור, בראשי עמד לחתום בקבוצה על חוזה לשלוש שנים כבר בקיץ שעבר, אך החליט לצאת להתרשמות בלודג' הפולנית ולאחר מכן נוצרה מתיחות בינו לבין בית"ר ירושלים, מתיחות שבסופה מצא עצמו השחקן מחוץ למועדון. בראשי היה אז בסיומה של עונת הפריצה שלו ובקבוצה בנו עליו לעתיד, אולם היציאה שלו לפולין שיבשה את התכניות ולאחר שהוא שב לישראל, בראשי לא מצא קבוצה חדשה. בסופו של דבר הוא חתם בהפועל קטמון, ששיחקה בליגה הלאומית ונשאר אצלה עד לסיום העונה החולפת. כעת, נציגיו של בראשי מנהלים משא ומתן מול בית"ר ירושלים וההערכה היא כי התנאים ייסגרו והשחקן יצטרף לקבוצה.

שוער הפועל תל אביב בוריס קליימן. ברני ארדוב
הפרטים צפויים להיסגר. קליימן/ברני ארדוב

הבעלים אלי טביב יושב היום עם הסטכן דודו דהאן בניסיון לסכם על חוזה ארוך טווח עבור השוער בוריס קליימן, שאמור להצטרף לקבוצה. דהאן צפוי לדרוש סעיף יציאה נמוך לחו"ל עבור השחקן. עוד לפני הפגישה, שני הצדדים הודיעו כי כבר שוחחו ביניהם בנושא וההערכה היא כי לא צפויות בעיות והשחקן יחתום.

בנוגע לקשר הברזילאי קלאודמיר, בבית"ר ירושלים עדיין לא יצרו קשר עם נציגי השחקן. עד שעות הערב אמורה להיות הסוגיה מוכרעת. מבחינת השכר הכול סגור, אבל בנוגע לפרטים הנלווים ישנן כמה מחלוקות. המאמן מנחם קורצקי מאוד מעוניין לראות את קלאודמיר מצטרף וגורם בקבוצה אמר: "אם זה ייפול על הדברים הקטנים האלה, זה יהיה פשוט פספוס, כי יהיה קשה למצוא שחקן ברמה הזאת. הוא בדיוק מה שאנחנו צריכים לעמדה הזאת".

מחר בבוקר אמורה בית"ר להכניס את משכורות השחקנים לחשבון הבנק. השחקנים נשמעו ממורמרים בימים האחרונים ובמועדון הסבירו שמדובר בפרוצדורה מול מס הכנסה ועיקול החשבון, אחרת המשכורות היה משולמות כבר בשבוע שעבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully