וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 8.7

צ'לסי רוצה את פוגבה, אלכסיס סאנצ'ס סגר בארסנל, בברצלונה כבר מוכרים חולצות של סוארס למרות שיש מכשולים, בסרביה מחזקים את ליברפול. כל הדיווחים

ווילי קבאז'רו חותם בקבוצתו החדשה מנצ'סטר סיטי. מנצ'סטר סיטי, אתר רשמי
ברוך הבא. קבאז'רו חותם/אתר רשמי, מנצ'סטר סיטי

העברות

* מנצ'סטר סיטי הודיעה הבוקר רשמית על החתמתו של ווילי קבאז'רו. השוער הארגנטינאי המצוין שמגיע ממלאגה עבר בדיקות רפואיות ויתחרה על אפודת השוער הראשון עם ג'ו הארט.

* סאות'המפטון הודיעה על צירופו של דושאן טאדיץ', הקשר הסרבי שכבש 16 שערי ליגה במדי טוונטה ההולנדית בעונה שעברה. רונאלד קומאן בחר בשחקן בן ה-25 כמחליפו של אדם לאלאנה שנמכר לליברפול, כשטאדיץ' חתם לארבע שנים וטוונטה קיבלה כ-8.7 מיליון ליש"ט.

* ווסטהאם החתימה לשלוש שנים את דייגו פוייט, קשרה בן ה-19 של צ'רלטון אתלטיק ובנו של מאמן סנדרלנד גוסטבו פוייט.

חלוץ סידני אלסנדרו דל פיירו. Ryan Pierse, GettyImages
קאמבק מפתיע לאירופה? אלסנדרו דל פיירו/GettyImages, Ryan Pierse

שמועות

* מריו מנדז'וקיץ' יהיה ככל הנראה מחליפו של דייגו קוסטה באתלטיקו מדריד. על פי כל הדיווחים האלופה הספרדית כבר סיכמה על רכישתו של חלוץ באיירן מינכן תמורת 20 מיליון יורו.

* על פי דיווחים באנגליה, ארסנל השלימה עסקת ענק והחתימה את אלכסיס סאנצ'ס כוכבה הצ'יליאני של ברצלונה.

* אלסנדרו דל פיירו, האליל האיטלקי שמשחק כיום בסידני האוסטרלית ויחגוג 40 בנובמבר, התייחס לדיווחים שישחק בסלטיק הסקוטית: "אפשרות מעניינת. אם נדבר, מצוין. תמיד נהניתי לשחק בסקוטלנד, אז מי יודע?".

* באנגליה מדווחים כי ז'וזה מוריניו נחוש לצרף את פול פוגבה, ושצ'לסי תהיה מוכנה לשלם ליובנטוס 60 מיליון יורו עבור הקשר הצרפתי.

* מה מעכב את עסקת לואיס סוארס לברצלונה? ליברפול דורשת 75 מיליון ליש"ט במזומן, ברצלונה רוצה לשלם בתשלומים, כשחלק מהעסקה תבוסס על ביצועי השחקן (הופעות ושערים).

* אברטון במו"מ עם צ'לסי על צירופו של החלוץ דמבה בה. הטופיז רוצים גם את רומלו לוקאקו לעונה נוספת וממתינים לתשובות.

* "אל מונדו דפורטיבו" טוען כי מנצ'סטר יונייטד הביעה עניין בקשר ברצלונה אדאמה טראורה, הכישרון הצעיר ששייך לברצלונה וכיכב בקבוצת הבת שלה. "דיילי סטאר" טוען כי מנצ'סטר יונייטד מגבירה את מאמציה לקנות מבורוסיה דורטמונד את מאט הומלס, בלם נבחרת גרמניה.

* לאור הדיווחים שליברפול החתימה את חלוץ בנפיקה לזאר מרקוביץ', שצפוי להגיע לאנפילד תמורת 20 מיליון ליש"ט, מאמן נבחרת סרביה מצהיר: "זו עסקה טובה לו, לבנפיקה ולליברפול, הוא רק בן 20, ויוכיח שהוא יכול להפוך לשחקן משמעותי בצמרת האירופאית".

* אחרי שרומא החתימה את אשלי קול והתעניינה במגן נבחרת ארה"ב דיאנדרה ידלין, כעת היא עשויה לצרף עוד אקס של צ'לסי בדמותו של סמואל אטו, שמחזיק בהצעות מסין ומטורקיה, אבל מעדיף להישאר בצמרת האירופאית.

* רומלו לוקאקו כבר הודיע לצ'לסי שהוא רוצה לעזוב, ובאנגליה מדווחים שטוטנהאם תציע לבלוז 20 מיליון ליש"ט עבור החלוץ.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
חולצה של ברצלונה עם הכיתוב לואיס סוארס. טוויטר, אתר רשמי
איפה אלכסיס? סוארס, מספר 9/אתר רשמי, טוויטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully