וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרין: "קוז'יקרו היה הפנים של הכדורסל הישראלי, מוזר שפרש"

7.7.2014 / 23:26

הסנטר בן ה-36 מונה למנהל מכבי חיפה. בלאט: "הוא דוגמה נהדרת לצעירים". טפירו: "כמו שנתן את הלב במגרש, כך הוא יהיה כמנהל"

עידו קוז'יקרו, קורי קאר, שחקני מכבי חיפה מניפים את צלחת האליפות. ברני ארדוב
ממשיך בכדורסל רק בדרך אחרת. קוז'יקרו מניף את צלחת האליפות/ברני ארדוב

קפטן מכבי חיפה עידו קוז'יקרו הודיע היום (שני) על פרישה מכדורסל. הסנטר בן ה-36, שנמנה בין 50 הקלעים הגדולים בתולדות הכדורסל הישראלי, פורש מהמשחק לאחר 17 שנים בהן שיחק כדורסל במדי גליל עליון, הפועל ירושלים, עירוני נהריה, גלבוע/גליל ומכבי חיפה. קוז'יקרו, שרשם יותר מ-150 הופעות במדי נבחרת ישראל, מונה למנהל מכבי חיפה ויסייע בחיזוק הקשר עם הקהילה ובפעילויות שיווקיות.

יניב גרין אמר לוואלה! ספורט: "את עידו קוזיקרו כולם מכירים בכדורסל הישראלי. זו תחושה מוזרה שהוא פורש. הוא היה חלק מהפנים של הכדורסל הישראלי במשך המון המון שנים, התמזל מזלי לשתף איתו פעולה ולהכיר אדם מדהים וחבר אמיתי. הוא שחקן מצוין ותמיד היה קשה לשחק מולו, תמיד נהנתי לשחק איתו, תמיד ידעתי שהוא משחק מאהבה. הייתה לנו תקופה ארוכה יחד בקריירה, הוא היה חלק מנבחרת ישראל והוא יחסר לנו בקמפיין הזה, איבדנו שחקן שהיה הפנים של הכדורסל הישראלי. הדור הבא של גבוהים בארץ? תמיד יש את הדור הבא, זה לא נכון שאין שחקנים גם בעמדת הגארד יש שחקנים הם צריכים לקבל את הביטחון ואת דקות המשחק שלהם. מוזר לי שהוא פורש, כי הוא חבר שפגשתי אותו במהלך כל הקריירה הוא יהיה לי חסר כשחקן".

עידו קוז'יקרו (ימין) יניב גרין (שמאל) באימון נבחרת ישראל. קובי אליהו
גרין: "תמיד היה קשה לשחק מולו, תמיד נהנתי לשחק איתו"/קובי אליהו

מנהל הפועל גלבוע/גליל עמית גל הוסיף: "אני מופתע, דיברתי איתו לפני כמה ימים ורק שלשום הוא אמר לי שהוא מתכוון לשחק עד גיל 40. כשחקן יש לו מה לתרום. מנהל קבוצה זה לא שחקן זו אופרה אחרת. אני מאחל לו בהצלחה, זה לא פשוט לכהן כמנל קבוצה, תמיד אשמח לעבוד אתו כשהוא מתחתי, הוא היה שחקן נשמה, שחקן חזק,הוא שיחק בגליל, הוא אהב את הכדור והיה נחוש, אני מופתע מהצעד הזה אבל מאחל לו בהצלחה. אם הניהול שלו יהיה חמישים אחוז כמו שהוא שיחק אז הניהול יצליח, כמנהל צריך לפעמים להתמודד עם אנשים בעייתים לא קל זו עבודה יומיומית, כמנהל צריך הרבה לתת".

מאיר טפירו אמר לווואלה! ספורט: "עידו קוז'יקרו היה שחקן נשמה ושחקן גדול, כך הוא גם כאדם. חבל שהוא פרש, הוא תמיד העניק הכול ברמה האישית והמקצועית, ותמיד היינו חברים מאוד טובים בשנים ששיחקנו בכדרוסל. הוא יהיה חסר לי במגרש בשנה הבאה, חבל לי שהוא פרש, אבל אני מאחל לו בהצלחה בתפקיד החדש כמנהל. אני בטוח שכמו שהוא היה שחקן שנתן את הלב ואת הכל המגרש ואת הלב, כך הוא יהיה גם כמנהל. חיפה זכו באדם הנכון ומתאים לכל תפקיד, כי באמת מדובר באיש ושחקן ענק שנתן את כל כולו במגרש".

דיוויד בלאט אמר לוואלה! ספורט:" אני חושב שעידו הוא דוגמה נהדרת לכל שחקנים הצעירים בישראל. עידו עבד קשה לארוך כל הקריירה שלובמטרה להשתפר כל יום. הוא הוציא את המיטב מהיכולת שלו, שיחק עבור הקבוצה והיה שחקן נהדר לעמיתיו בכל קבוצה בה הוא שיחק. במקביל הוא השיג את כל מה שתרצה כשחקן, הוא זכה באליפויות, באולסטאר, בנבחרת ישראל. היתה לו קריירה פשוט נהדרת, הוא בחור נהדר והיה לי כבוד לאמן אותו".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
עידו קוז'יקרו שחקן מכבי חיפה לצד מאיר טפירו שחקן הפועל ירושלים. קובי אליהו
טפירו: "מדובר באיש ושחקן ענק שנתן את כל כולו במגרש"/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully