וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עידו קוז'יקרו פרש מכדורסל ומונה למנהל מכבי חיפה

7.7.2014 / 21:17

הסנטר תולה את הנעליים בגיל 36, אחרי 17 שנות משחק ו-150 הופעות בנבחרת ישראל. הישג השיא שלו: אליפות במכבי חיפה

עידו קוז'יקרו שחקן מכבי חיפה. קובי אליהו
"קיר בטון" מחליף את המדים בחליפה. קוז'יקרו/קובי אליהו

קפטן מכבי חיפה עידו קוז'יקרו פורש מכדורסל. הסנטר בן ה-36, שנמנה בין 50 הקלעים הגדולים בתולדות הכדורסל הישראלי, הכריז היום (שני) על פרישה לאחר 17 שנים בהן שיחק כדורסל במדי גליל עליון, הפועל ירושלים, עירוני נהריה, גלבוע גליל ומכבי חיפה. קוז'יקרו, שרשם יותר מ-150 הופעות במדי נבחרת ישראל, מונה למנהל מכבי חיפה ויסייע בחיזוק הקשר עם הקהילה ובפעילויות שיווקיות.

"עידו קוז'יקרו הוא חלק ממשפחת מכבי חיפה. הקשיחות שלו כשחקן, האישיות שלו כאדם והנוכחות שלו בחדר ההלבשה הופכים אותו לכל כך מיוחד", אמר סגן יו"ר מכבי חיפה ארנון שירן. "אנחנו שמחים שעידו נשאר בתוך המערכת שלנו בתפקיד שבו הוא יכול לתרום מניסיונו, מיכולתו ומיתרונותיו". קוז'יקרו שיחק במדים הירוקים בין השנים 2008 ל-2010 ובין 2012 ל-2014. מכבי חיפה הודיעה כי קוז'יקרו יחליף את מנהל הקבוצה איתן נוח. "המועדון מודה על העבודה הטובה והמסורה שעשה ומאחל לו הצלחה בהמשך דרכו", נמסר בהודעה.

"אני רוצה להודות למועדון כדורסל מכבי חיפה ולעומד בראשו ג'ף רוזן, ולסגנו ארנון שירן, על כך שהפכו אותי לחלק ממשפחת מכבי חיפה במשך ארבע שנים כשחקן והפכו את המועדון לבית עבורי" אמר עידו קוז'יקרו, "וכעת נתנו בי את אמונם כשהכניסו אותי להיות חלק מהסגל הניהולי של הקבוצה".

עידו קוז'יקרו שחקן מכבי חיפה עם צלחת האליפות. אדריאן הרבשטיין
17 שנה ואליפות אחת היסטורית. קוז'יקרו והצלחת/אדריאן הרבשטיין

הסנטר, המתנשא ל-2.04 מטר, קלע במהלך הקריירה 3,482 נקודות בעונה הסדירה. בארבע עונות במדים הירוקים, העמיד ממוצעים של 7.1 נקודות ו-5.4 ריבאונדים ב-125 משחקי ליגה ופלייאוף. קוז'יקרו הניף את צלחת האליפות ההיסטורית של מכבי חיפה כקפטן הקבוצה בעונת 2012/13. קוז'יקרו בן ה-36 זכה גם באליפות הליגה הבלקנית עם גלבוע/גליל ובגביע יול"ב במדי הפועל ירושלים לאחר ניצחון בגמר על ריאל מדריד. בשנת 2003 נבחר לשחקן הישראלי של העונה. ב-403 משחקים בליגת העל, רשם קוז'יקרו ממוצעים של 8.6 נק' ו-5.5 כדורים חוזרים לאורך 17 עונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully