וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דודי סלע עלה לסיבוב השני בטורניר ניופורט

הטניסאי הישראלי, שהתקדם למקום ה-98 בדירוג העולמי, גבר 1:6, 6:7 על פז'יסייזני הפולני. שחר פאר ירדה למקום ה-84

דודי סלע, טניסאי ישראלי. Chris Hyde, GettyImages
התקדם בדירוג וגם בטורניר. דודי סלע/GettyImages, Chris Hyde

דודי סלע, הטניסאי הישראלי הבכיר שעלה בדירוג האחרון למקום ה-98 בעולם, העפיל הערב (שני) לסיבוב השני בטורניר ניופורט, ארה"ב (סך פרסים של 474 אלף דולר) אחרי שניצח 1:6, 6:7 את הפולני מיכל פז'יסייזני (120). כעת ממתין סלע למנצח בין אדריאן מנארינו הצרפתי לג'ימי וואנג מטייפה.

סלע היה על המגרש פחות משעה, כשבמערכה הראשונה הוא הרשים עם שתי שבירות והשיג 91 אחוזים מהנקודות בהגשות הראשונות, בדרך ל-1:6 מהיר. המערכה השנייה הייתה שקולה ונטולת שבירות, כשסלע החמיץ שלוש אפשרויות שבירה. למרות זאת, בשובר השוויון הייתה ידו של הישראלי על העליונה כשהוא עמד בלחץ עם 2:7 והמשיך לשלב הבא.

מוקדם יותר היום עלה סלע שלושה שלבים בדירוג העולמי, כשזינק מהמקום ה-101 ל-98. אמיר ויינטרוב צנח שישה שלבים, והוא מדורג כעת במקום ה-246 בעולם. בפסגה עלה נובאק דג'וקוביץ' באופן רשמי לפסגת הדירוג על חשבון רפאל נדאל, כשפיינליסט ווימבלדון רוג'ר פדרר טיפס למקום השלישי על חשבון בן ארצו סטניסלאס ואוורינקה. מילוש ראוניץ' זינק למקום השישי, אנדי מארי ירד למקום העשירי.

אצל הנשים ירדה שחר פאר שישה מקומות, מה-78 אל ה-84. יוליה גלושקו ירדה 21 שלבים, מהמקום ה-79 למקום ה-100 בעולם. בפסגה אין שינויים, בעוד פטרה קביטובה עלתה למקום הרביעי. את הקפיצה הגדולה ביותר ביצעה ג'ני בושאר הנהדרת, שטיפסה למקום השביעי בעולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully