וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחר צוברי יעבור ניתוח וייעדר כשלושה חודשים

המדליסט האולימפי שנפגע בכף רגלו בתאונת שייט, יחמיץ את התחרות הקדם אולימפית בריו באוגוסט. צוברי: "זה ניתוח קטן"

גולש ישראלי שחר צוברי. עמית שיסל,
ייעדר תקופה ארוכה. שחר צוברי/עמית שיסל

שחר צוברי, המדליסט האולימפי של ישראל בגלשנים, יעבור מחר (שלישי) ניתוח ברגלו וצפוי להיעדר לתקופה ממושכת של שלושה חודשים. כזכור, צוברי נפגע בכף רגלו במהלך השיוט האחרון של אליפות אירופה שנערכה בטורקיה והוא יזדקק לתקופת החלמה ממושכת אחרי הניתוח שיעבור בבית חולים מאיר.

על פ הערכות תגובס כף רגלו של צוברי למשך שישה שבועות ולאחר מכן הוא יחל תהליך שיקום של שישה שבועות נוספים. בשל הפציעה יחמיץ צוברי את התחרויות הקרובות ולא יתחרה בתחרות הקדם אולימפית בריו בחודש אוגוסט ובאליפות העולם בסנטנדר, ספרד, בספטמבר. יחד עם זאת חשוב להדגיש כי צוברי יוכל להמשיך ולהתחרות על הכרטיס האולימפי למשחקים האולימפיים בריו בתחרויות שלאחר מכן ובמהלך 2015 שבמהלכה יקבע הקריטריון האולימפי.

שחר צוברי: "במהלך השיוט האחרון של אליפות אירופה נחתתי לא טוב ועקמתי את כף הרגל שהיתה תפוסה ברצועות הגלשן. כתוצאה מכך משהו זז וצריך להחזיר את העצם למקום. אמנם זה ניתוח קטן אבל בגלל שמדובר בכף הרגל הקיבוע מאד ארוך וגם השיקום מאד ארוך באופן יחסי".

* שייטי מפרשיות ה-470 של ישראל יוגב יוסף וניר שנטל, גל כהן ודן פרויליך והמדליסטיות הטריות נויה ברעם ורימון שושן, שזכו במדליית ארד באליפות העולם לנוער, שנערכה בצ'רביה, איטליה, ייצגו את ישראל באליפות אירופה הפתוחה שתיפתח ביום חמישי 10.7 באתונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully