וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'זארה פראנדלי מונה למאמן גלאטסראיי

המאמן שהתפטר מנבחרת איטליה מיד לאחר הכישלון וההדחה בשלב הבתים של המונדיאל יחליף את בן ארצו רוברטו מאנצ'יני

צ'זארה פראנדלי, מאמן נבחרת איטליה. רויטרס
אתגר מעניין חדש. פראנדלי/רויטרס

קבוצת גלאטסראיי הטורקית הודיעה היום (שני) באופן רשמי על מינויו של המאמן צ'זארה פראנדלי, שעזב את תפקידו בנבחרת איטליה מיד לאחר הכישלון וההדחה כבר בשלב הבתים של המונדיאל.

בהודעה הרשמית באתר של גלאטסראיי נכתב: "המאמן החדש, צ'זארה פראנדלי, יגיע הערב לאיסטנבול וייבקר לראשונה במתקן האימונים של הקבוצה. מחר הוא יוצג בפני השחקנים ועובדי המועדון. אנחנו מאושרים לצרף אלינו מאמן מנוסה ומצליח, שהוביל את הנבחרת האיטלקית". פראנדלי יחליף בתפקיד את רוברטו מאנצ'יני שהתפטר. מאנצ'יני אגב, מועמד לאימון נבחרת איטליה.

פראנדלי, שזכה עם יובנטוס בשלוש אליפויות, בגביע אירופה לאלופות ובגביע המחזיקות כשחקן בשנות ה-80', נהנה מחמש שנים מוצלחות בפיורנטינה בין 2005 ל-2010. מיד לאחר המונדיאל הקודם, הוא החליף כמאמן נבחרת איטליה את מרצ'לו ליפי, שעזב את תפקידו כאשר האזורי, אלופי העולם המכהנים, הודחו כבר בשלב הבתים.

תחת הדרכתו של פראנדלי, איטליה הגיעה עד לגמר יורו 2012, שם הובסה 4:0 מול ספרד. במונדיאל הנוכחי היא ניצחה במשחק הפתיחה את אנגליה 2:1, אולם הפסידה 1:0 לקוסטה ריקה ולאורוגוואי והודחה. פראנדלי התפטר מיד בסיום המשחק מול אורוגוואי. מאזנו כמאמן נבחרת איטליה: 23 ניצחונות, 16 תוצאות תיקו, 12 הפסדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully