וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגלל המצב הביטחוני: פוצצה עסקת קליג'ורי לבאר שבע

7.7.2014 / 21:25

הקשר הגרמני כבר סיכם בקבוצה, אך נבהל מהמצב, דרש סעיף יציאה בינואר ונתקל בסירוב. חודשו המגעים עם קובי מויאל

מרקו קליג'ורי במדי בראונשוויג. GettyImages
הטילים הבריחו אותו. מרקו קליג'ורי/GettyImages

ההסלמה במצב הביטחוני בדרום הארץ מנעה מהפועל באר שבע להחתים את מרקו קליג'ורי. הקשר הגרמני, שהספיק היום (שני) לעבור בדיקות רפואיות ולסכם בהפועל באר שבע אחרי שנחת אתמול בישראל, התלבט במשך היום ולבסוף החליט לסרב לבאר שבע ולחזור לגרמניה.

כזכור, ביום שישי הודיע המועדון כי הקשר ששיחק בבראונשוויג סיים את ימי ההתרשמות שלו ובהתאם לכך דרש מהשחקן להגיע לישראל כדי להיפגש עם המנכ"ל אסי רחמים. רגע לפני שקליג'ורי, שביקש לערוך התרשמות נוספת בעיר לפני החתימה על החוזה, הגיע לפגישה עם רחמים, נשמעה ברחבי באר שבע אזעקה בעקבות נפילת רקטת גראד והמצב רק החריף במהלך שהותו בעיר, עד שהוא החליט לרדת מהעסקה.

לוואלה! ספורט נודע כי אחת הסיבות לפיצוץ היא סעיף בחוזהו של השחקן, שדרש כי יוכל לעזוב את הקבוצה בינואר. בקבוצה סירבו לבקשה ואישרו הערב: "לא נחתים את קליג'ורי. אנחנו רוצים שחקנים שיהיו כאן לטווח ארוך". גורם בבאר שבע הוסיף: "ברור שגם האזעקות שנשמעו הערב ברחבי העיר לא הוסיפו למהלך".

קובי מויאל שחקן שריף טירספול. EuroFootball, GettyImages
אלישע מחפש קשר אחורי מנוסה. מויאל/GettyImages, EuroFootball

הפועל באר שבע חידשה את המגעים עם קשר שריף טירספול בעונה החולפת, קובי מויאל. המגעים בין הצדדים חודשו אתמול לאחר הפסקה של מספר ימים, ובעקבות נפילת עסקת קליג'ורי ינסו מחר בבאר שבע להעלות הילוך בגזרה זו.

לגבי מויאל, לאחר עזיבת לוטם זינו לאלישע לוי אין קשר אחורי מנוסה, וזאת הסיבה בגינה המאמן ביקש לנסות ולהחתים אותו בקבוצה. בין הצדדים קיימים פערים של כ-25 אלף יורו לעונה. גם אופציית ניקולה מיטרוביץ' עדיין קיימת, וזאת במקרה שקשר מכבי תל אביב לא יחתום בקבוצה בפולין.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
מאור מליקסון שחקן נבחרת ישראל לפני דמיטרי קומברוב שחקן נבחרת רוסיה. רויטרס
צפוי לחתום על חוזה לארבע שנים, תמורת כ-260 אלף דולר לעונה. מליקסון/רויטרס

שחקן נוסף שאמור לחתום סופית על החוזה ביממה הקרובה הוא הקשר מאור מליקסון. במועדון קיבלו הבטחה לקבל את השחרור מולנסיין עד מחר, ובהתאם לכך השחקן יוכל להירשם לאירופה. מליקסון צפוי לחתום על חוזה לארבע שנים, תמורת כ-260 אלף דולר לעונה. במועדון מקווים שמויאל ומליקסון, שעל מועמדותם פורסם בוואלה! ספורט, יצטרפו עד סוף השבוע. אם מויאל יצטרף, הוא לא ימריא למחנה האימונים בפולין שיינעל מחרתיים במשחק אימון מול לגיה ורשה, אך אלישע לוי ינעל את הסגל שלו לקראת העונה הקרובה.

מלבד הסיכום הצפוי עם מליקסון, באר שבע החתימה עד כה ארבעה שחקנים – שלומי ארבייטמן, דור מלול, הבלם השבדי-יהודי יואכים אסקלינג ושוער המשנה רובי לבקוביץ'. גם החלוץ יוסף אבו לאבן שחזר מהשאלה הצטרף לנסיעה. את באר שבע עזבו בין היתר קובי דג'אני (עדיין מחפש קבוצה), תומר סויסה, דויד הובר, ניקולס פלצ'וק, בן תורג'מן ושוער המשנה שלומי בן חמו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully