וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע בודקת את אופציית בן שהר, מויאל מועמד

12.5.2014 / 9:19

חלוץ ארמיניה בילפלד יסכים לשוב לישראל? באר שבע "תשמח לקלוט אותו", ופנתה גם לקובי מויאל. פאיוביץ': "שמח להישאר"

one

הפועל באר שבע בדקה בימים האחרונים את אופציית בן שהר. חלוצה של ארמיניה בילפלד עדיין לא החליט האם לשוב לישראל, אבל המאמן אלישע לוי מעוניין בו מאוד. ככל הידוע, שהר נכלל ברשימת השמות של המאמן לקראת העונה הבאה. גורם במועדון אישר אתמול כי נעשתה בדיקה בנוגע לשחקן אך טרם הוגשה הצעה בעניינו.

"שהר שחקן שיכול לשדרג מאוד את החלק הקדמי שלנו. אם הוא ירצה להגיע לישראל, נשמח לקלוט אותו", כך אמר. כרטיסו של השחקן שייך להרטה ברלין והוא מחזיק בחוזה לעונה נוספת וכרגע הוא מחזיק בהצעות מהליגה השניה בגרמניה. אגב, באר שבע פנתה בשבוע שעבר רשמית לקובי מויאל, קשרה של שריף טירספול.

בן שהר שחקן הרטה ברלין. GettyImages
"שחקן שיכול לשדרג מאוד את החלק הקדמי שלנו". שהר/GettyImages

עוד בענייני רכש: בבאר שבע הודיעו לסוכנו של הבלם השבדי יואכים אסקלינג, ג'קי דהאן, כי עליו להתייצב לפתיחת האימונים ולא מן הנמנע שיוחתם. במועדון מחפשים כעת גם מגן ימני, כשמלבד עופר ורטה ואלעד גבאי, למועדון הוצע גם דור מלול.

מירב המאמצים של אלישע לוי בתחום הסקאוטינג מוקדשים לניסיון לצרף שני קשרים, אחד מהם אחורי, וחלוץ. רועי גורדנה, מאור מליקסון ושלומי ארבייטמן הם שמות שהמאמן היה רוצה לראות בוסרמיל בעונה הבאה, אך בכל מקרה יצטרף קשר זר בקיץ.

השבוע תיפגש הנהלת הקבוצה עם סוכנו של גליינור פלט ותציב אולטימטום: האופציה של פלט לעזוב תמורת 25 אלף יורו פגה ב-10 ביולי, אבל באר שבע תודיע לסוכנו כי אין לה כוונה להמתין עד אז והיא מצפה לתשובה במהלך הימים הקרובים. החלוץ תומר סויסה שהושעה מהקבוצה אמור לעזוב בתום העונה וכך גם סיראז' נאסר, שלא משחק העונה בקביעות. באר שבע לא תעמוד בדרכם אם תגיע הצעה טובה. במועדון שוקלים לממש את האופציה על ניקולס פלצ'וק, גם במקרה בו השחקן יושאל.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
אלישע לוי, מאמן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
עובד במרץ על העונה הבאה. לוי/ברני ארדוב

"כיף לי בהפועל באר שבע. אלישע והצוות נהדרים וכך גם השחקנים. באר שבע זאת משפחה עבורי ואני שמח להישאר כאן לשנים הבאות. זכיתי באליפות עם פרטיזן, אבל הסגנות עם באר שבע יותר חשובה עבורי. אני מאמין שנעשה עונה לא פחות טובה ואף נצבור נסיון מהמפעל האירופי", אמר בלם הפועל באר שבע, טומיסלב פאיוביץ', זאת לאחר שאתמול הוארך ההסכם עימו בשלוש שנים נוספות.

כפי שפורסם אתמול בוואלה! ספורט, הסיכום הגיע לאחר שהאופציה לרכישת כרטיסו של הסרבי מומשה באמצעות מכתב שנשלח לקבוצת האם, שריף טירספול. מתברר כי ברקת תשלם עבור מימוש האופציה כחצי מיליון שקל. כזכור, באר שבע החליטה לממש את האופציה עוד לפני שהעונה הסתיימה, אולם אתמול העניין הפך לרשמי. סוכנו של השחקן, שלומי בן עזרא, אמר לאחר הסיכום החדש: "השידוך הזה מוצלח לשני הצדדים. כשעושים דברים במקצוענות, אהבה ושמחה אי אפשר להיכשל. מאחל לטומיסלב ובאר שבע עונה טובה עוד יותר".

אלונה ברקת הבעלים של הפועל באר שבע. ברני ארדוב
מנסה לפשר. ברקת/ברני ארדוב

ברקת תיפגש עם האוהדים: "נשים קווים אדומים"

בנושא אחר: הבעלים אלונה ברקת תיפגש בקרוב עם אוהדי הקבוצה בניסיון להפשיר את המתיחות שנוצרה לאחרונה. במועדון סבורים כי הפעם ברקת תציב "קווים אדומים" לאוהדים, שלאחרונה הפגינו מחאות מיותרות בעקבות ההחלטה להקצות לאוהדי מכבי תל אביב שער נוסף במשחק ההכתרה. אגב, במועדון טענו אתמול כי ברקת לא הגיעה למשחק האחרון בגלל סידורים אחרונים שנובעים מאירוע משפחתי, ולא מתוך רצון למחות על התנהלות האוהדים.

פאיוביץ' סיכם לשלוש שנים, אסקלינג מתקרב לבאר שבע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully