וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאיוביץ' סיכם לשלוש שנים, אסקלינג מתקרב לבאר שבע

11.5.2014 / 10:19

ברקת מתחילה לעבוד: האופציה על הבלם הסרבי מומשה, השחקן סגר על חוזה חדש. השבדי של כפר סבא זומן לתחילת האימונים

one

צפו בהפועל באר שבע מנצחת 1:2 את הפועל תל אביב

הפועל באר שבע תתארח ביום רביעי בקריית שמונה, מחזיקת הגביע שרוצה להפתיע ולסיים גם במקום השני, אבל ניצחון של מכבי תל אביב הערב על החבורה של ברק בכר עשוי להקנות לה כמעט בוודאות את הסגנות. שני מחזורים לסיום העונה, ועוד לפני המשחק הערב, לבאר שבע יתרון של שש נקודות עם יחס שערים טוב יותר. "אם קריית שמונה תפסיד הערב, גם הפסד מינימלי בשבוע הבא יבטיח כמעט בוודאות את הסגנות. אבל ננסה לעשות את העבודה בכל מקרה ונלך לנצח שם", אמרו במועדון.

מעבר למענק מיקום, אין משמעות לגבי המשחקים באירופה. שתי הקבוצות יתחילו את העונה האירופית שלהן בסיבוב השני של המוקדמות. עוד לפני עניין הפלייאוף הבוקר סיכם הבלם הסרבי טומיסלאב פאיוביץ' לשלוש שנים נוספות בקבוצה, זאת לאחר שהמועדון שלח מכתב רשמי לקבוצת האם שלו, שריף טירספול המאשר כי הם מממשים את האופציה. אלונה ברקת תשלם כחצי מיליון שקל. בנוסף, אלישע לוי קיבל הבוקר גם החלטה לגבי הבלם השבדי יואכים אסקלינג, שעל מועמדותו פורסם בוואלה! ספורט: השחקן זומן לתחילת האימונים של באר שבע ב-15 ביוני, ואם לא תהיה הפתעה הוא יחתום לעונה אחת. "הוא עשה רושם טוב, הוא יגיע להתרשמות קצרה וייתכן שיוחתם", אישרו בבאר שבע.

מוטי מלכה שחקן הפועל ראשון לציון מול טומיסלב פאיוביץ' שחקן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
אלונה ברקת תשלם כחצי מיליון שקל. פאיוביץ'/ברני ארדוב

"עברנו פלייאוף פחות טוב, אנחנו רוצים לסיים את העונה בצורה טובה ונעשה את המקסימום במשחקים שנותרו", אמר אליניב ברדה. "הפועל תל אביב מניעה כדור הכי טוב בארץ, היה חשוב לנו לסגור את המסירות שלהם בעומק, ברגעים מסוימים ללכת אחורה וברגעים אחרים ללחוץ גבוה. התכנית עבדה. בסופו של דבר, אנחנו לוקחים שלוש נקודות במגרש קשה נגד קבוצה שעשתה פלייאוף יוצא מן הכלל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
שחקני הפועל באר שבע חוגגים. מגד גוזני
"עברנו פלייאוף פחות טוב, אנחנו רוצים לסיים את העונה בצורה טובה". באר שבע חוגגת בבלומפילד/מגד גוזני

"מה שעשינו העונה, אני לא חושב שיוכלו לקחת לנו", ענה ברדה לאלה שזוכרים בעיקר את הירידה ביכולת לקראת סיום העונה. "הפועל באר שבע לא הייתה באירופה 17 שנה. הבטחנו את זה עוד לפני הפלייאוף, זה הישג בפני עצמו. מאוד חשוב שנסיים במקום השני, מבחינת יוקרה ומבחינה כלכלית. אם הפועל באר שבע רוצה להתמודד כל עונה למעלה צריכים לייצר מסורת. לא דבר חולף, לא עונה אחת בצמרת. צריכים כל עונה להיות בטופ שלוש או ארבע. רק אחר כך נוכל לדבר על דברים אחרים".

שחקן הפועל באר שבע אליניב ברדה עם אלונה ברקת. יותם רונן
"שני הצדדים, גם הקהל וגם אלונה, רוצים את הצלחת הקבוצה"/יותם רונן

במועדון סיפרו אתמול כי הבעלים אלונה ברקת שלא הגיעה אתמול לבלומפילד כועסת מאוד על חלק מהקהל, שמוחה נגד ההתנהלות שלה לפני המשחק מול מכבי תל אביב. "אם זאת התודה של אותם אוהדים על עונה כזאת, ועל הרצון של אלונה להמשיך ולהשקיע בקבוצה, אז מה יש לומר להם? כנראה שהם לא יודעים להעריך. אין עוד בעלים בכדורגל שכל כך קרוב לאוהדים וכל כך מתחשב ברצונות שלהם. חבל", אמרו במועדון. ברדה התייחס גם למתיחות שנוצרה ואמר. "אנחנו יודעים ששני הצדדים, גם הקהל וגם אלונה, רוצים את הצלחת הקבוצה", אמר ברדה. "אני בטוח שזה ייפתר בקרוב. שני
הצדדים רוצים את אותו הדבר. אם יהיה צורך, אתערב".

על העימות שנוצר לבוזגלו עם אוהדי הפועל תל אביב, לאחר שזה התיישב על שלטי הפרסומות ומחא לעצמו כפיים, אמר ברדה: "מאור לא התכוון לייצר פרובוקציה. זה דבר שהוא חשב לעשות עוד לפני משחק. הוא ראה את זה ביוטיוב. לא הייתה לו כוונה לפגוע. אם הוא היה צריך לרוץ לצד השני הוא היה מתעייף. אני מתנצל בשמו בפני אוהדי הפועל אם הם נפגעו". במועדון ינסו לסכם על הישארותו של גליינור פלט ויציעו לו כבר בימים הקרובים חוזה ארוך טווח, כנראה לשלוש שנים. פלט עצמו שוקל הצעות מאירופה אך סוכו ייפגש עם ההנהלה ואם יחתום, יקבל 270 אלף יורו בעונה הבאה.

גליינור פלט שחקן הפועל באר שבע (מימין) מול עומר פדידה שחקן הפועל תל אביב. מגד גוזני
שוקל הצעות מאירופה. גליינור פלט/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully