וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים שלחה לקלאודמיר חוזה חדש

7.7.2014 / 9:36

בבית"ר הלכו לקראת השחקן בנוגע למקדמה ופתרו את בעיית העמלות במטרה להנחית את הברזילאי. תומר סוויסה יצטרף?

בבית"ר ירושלים רוצים לראות את קלאודמיר פראיירה מצטרף לקבוצה, ואמש (ראשון) שלח המועדון טיוטת הסכם מתוקנת לקשר הברזילאי, בה שונו מספר סעיפים לבקשת השחקן ונציגיו. בבית"ר הסכימו לתת לשחקן מקדמה על חשבון השכר בסף 10% משכרו וגם בעיית עמלות הסוכנים נפתרה. כעת יצטרך לתת קלאודמיר את הסכמתו לתנאים על מנת לסכם את כל הפרטים ולהנחיתו בישראל בימים הקרובים. בבית"ר אמרו אמש: "עד שזה לא סגור זה לא סגור, נמתין להסכמה סופית על הפרטים הנלווים. השכר נסגר עוד ביום הראשון של המשא ומתן".

בנוגע לבוריס קליימן, אלי טביב חזר ואמר אתמול כי מרבית הפרטים סוכמו וכי בימים הקרובים ייחתם חוזה בין הצדדים. החל מאתמול הצדדים מחליפים טיוטות ומאמינים כי במהלך השבוע הכל ייחתם והשוער יצטרף לאימוני הקבוצה. בשלב זה אין הסכמה בנוגע לסכום השחרור של השוער לחו"ל, אך גם כאן הצדדים אמורים להגיע לפשרה בעניין.

תומר סוויסה שחקן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
זוכה לעדיפות מבין שחקני הרכש הישראלים. תומר סוויסה/ברני ארדוב

אתמול הצטרף לאימוני הקבוצה מתן בראשי, שצפוי לחזור לקבוצה לאחר שנה אחת. הבלם ססאר ארסו לא התאמן תקופה ונראה חלוד בשלב זה באימונים. בצוות המקצועי שוחחו עם השחקן והוא ייכנס לכושר בהדרגה. זרקו קוראץ' מרשים באימונים, ושחקנים בקבוצה אמרו: "היה חסר לקבוצה שחקן דומיננטי כמוהו בחלק הקדמי. הוא חזק, שומר על הכדור, מוריד לחץ, זה מאוד משמעותי".

בבית"ר חזרו לדבר שוב על אופציית תומר סוויסה. למועדון הגיעו מסרים מבאר שבע כי יסכימו להשאיל את השחקן בסכום נמוך, מה שהופך את העלויות של השחקן לרלוונטיות עבור בית"ר. במידה ובית"ר תצטרף בלם זר נוסף (דינו שקבורץ מועמד) היא תסיים את מכסת הזרים ובכל מקרה תצרף שחקן התקפה ישראלי, כאשר העדיפות לסוויסה ברורה.

אריאל הרוש שוער בית"ר ירושלים. קובי אליהו
קיבל יום חופש בניגוד לרצונו. אריאל הרוש/קובי אליהו

אריאל הרוש, שהתאמן עד עתה בנפרד מהקבוצה עם מאמן השוערים של הנוער, לא אהב כי אתמול נשלח אליו מאמן הכושר של קבוצת הנוער. מעבר לכך, בבית"ר הודיעו להרוש שהיום לא ייערך לו אימון והוא מוגדר כיום חופש. נציגיו של הרוש טוענים כי ההחלטה אינה חוקית ויש לספק לו את האימונים במקביל לקבוצה שתערוך היום שני אימונים: "ההתנהלות הזו של בית"ר משחקת לטובתנו", אמרו נציגי השוער. בבית"ר אמרו כי הדברים נעשים על פי החוק ולא מתוך רצון לפגוע בשוער אלא כסיטואציה של כח אדם אתמול והיום.

לבקשת מכבי נתניה משחק האימון בין הקבוצות ביום חמישי ייערך ללא קהל מאחר ובמגרש האימונים אין מקום לכמות הקהל שצפויה להגיע. המשחק יועבר בשידור חי בוואלה! ספורט. המגן השמאלי יוגב בן סימון יחל להתאמן בקבוצה בימים הקרובים ובמידה וירשים יצטרף כמחליף לדושאן מאטוביץ'.

היום אמורות להיכנס משכורות השחקנים לחשבון הבנק. בבית"ר אמורים להכניס בחוזי השחקנים סעיף שעל פיו המשכורות ישולמו בין ה-15 ל-30 לחודש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully