וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עידו חג'ג' עונה ללוזון: "אין דבר שקורה בהפועל ת"א בניגוד לרצוני"

עמוס לוזון טען שההחתמה של עומר דמארי בהפועל תל אביב הייתה בניגוד לדעת חג'ג', שענה: "דמארי חייב להימכר אבל לא אתן שיעבור למכבי תל אביב". בקבוצה לא חוששים מהטענות המשפטיות של לוזון. גורדנה הפסיק להתאמן, סוכנו נמני: "אולי נחפש אפיקים אחרים"

המנהל המקצועי של הפועל תל אביב, איל ברקוביץ', עם חבר ההנהלה עידו חג'ג'. ברני ארדוב
מהלך שיוצר בעיות כלכליות. חג'ג' וברקוביץ'/ברני ארדוב

בהפועל תל אביב, ובעיקר בצוות המקצועי של המועדון, נרשמה שביעות רצון גדולה מאוד מחתימתו של עומר דמארי על חוזה חדש בקבוצה. דמארי, כידוע, שדרג אתמול (ראשון) את החוזה הישן שלו ב-150 אלף יורו, ועל פי ההסכם החדש הוא לא יעבור לקבוצה אחרת בארץ, דבר שמרגיע את האוהדים לאור ההתעניינות ממכבי תל אביב.

יחד עם קולות השמחה, נשמעו גם קולות ביקורתיים במועדון על הסיכון הכלכלי במהלך, כשגם עמוס לוזון אמר אתמול באמצעי התקשורת כי האיש החזק בהפועל, עידו חג'ג', מתנגד בשל כך להחתמת החלוץ. חג'ג' הגיב הבוקר לוואלה! ספורט על טענותיו של לוזון. "אין דבר שקורה בהפועל בניגוד לרצוני", אמר והמשיך. "דמארי חייב להימכר אבל לא אתן שיעבור למכבי תל אביב. אני חייב את זה לאוהדים".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יישאר או לא, ומאיפה הכסף? דמארי חותם/מערכת וואלה!, צילום מסך

המשמעות של הדברים די ברורה. חג'ג' והפועל לא רוצים לראות את החלוץ בצהוב בעונה הבאה והם ימשיכו בניסיונות למכור את דמארי לקבוצה באירופה. חשוב לציין שבינתיים בהפועל לוקחים סיכון, כי אם דמארי לא יימכר הקבוצה תצטרך להשיג מימון גדול שיכסה את הגירעון - גם בשל אי המכירה של החלוץ וגם בשל משכורתו המשודרגת של דמארי.

יש לציין שהעובדה שמנכ"ל הקבוצה יוסי סחלי, חמו של חג'ג', הוא האיש שחתם עם דמארי על החוזה החדש בקבוצה, מגמדת את האפשרות שהאיש החזק במועדון לא ידע על המהלך או התנגד לו.

כאמור, למרות השמחה על המהלך המפתיע שעליו אחראי בעיקר המנהל המקצועי, איל ברקוביץ', במועדון שטוענים בתוקף כי אם דמארי לא יימכר, זה יביא לבעיות כלכליות דומות לעונה שעברה וחג'ג' יהיה האיש האחראי: "דבר אחד ברור, חג'ג' יצטרך להביא מימון אם דמארי בסוף יישאר. חייבים לעשות הכל כדי למכור את השחקן לאירופה ולא להיגרר שוב להרפתקאות כלכליות".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
עמוס לוזון בעלים מכבי פתח תקוה. יוסי ציפקיס
מעדיף להימנע מסכסוך משפטי, ופשוט למכור את דמארי לאירופה. לוזון/יוסי ציפקיס

בנוסף לכל אלה, בהפועל בוחנים משפטית את טענותיו של עומס לוזון, המחזיק ב50 אחוז בכרטיסו של דמארי, שמתעקש כי החתמת החלוץ מהווה הפרת חוזה בינו לבין הפועל. לוזון, שמאיים בתביעה משפטית, טוען כי חתימת דמארי על סעיף שלא מאפשר לו לעבור לאף קבוצה ישראלית אחרת מנוגד להסכם המקורי בינו לבין האדומים. לוזון טוען כי בהסכם כתוב במפורש כי להפועל יש זכות סירוב לכל הצעה שיביא, וזאת אם היא תעביר אליו מחצית מהסכום של אותה הצעה. כלומר, אם הצעת מכבי תל אביב היא כ-1.5 מיליון יורו על דמארי, אז הפועל צריכה להעביר כ-750 אלף יורו ללוזון.

בהפועל דוחים את הטענות הללו ואומרים כי הדרישה של לוזון להעביר את דמארי למכבי תל אביב היא בניגוד לרצון השחקן ועומדת בסתירה עם חוקי חופש העיסוק. כלומר, דמארי, שחתם אתמול על סעיף שבו הוא לא יעבור לקבוצה אחרת בארץ ביודעין, הביע בכך את רצונו להישאר בקבוצה ולכן אף אחד, כולל לוזון, לא יכול לכפות על החלוץ לעבור לקבוצה אחרת בניגוד לרצונו. לכן בהפועל אומנם בודקים בזהירות את טענותיו המשפטיות של לוזון, אך לא מודאגים מדרישותיו לקבל את מחצית מהסכום אותו הציעה מכבי תל אביב עבור דמארי מכיוון שהשחקן עצמו מסרב לעבור לשם. כרגע נראה כי לוזון, למרות הצהרותיו, יתמקד יחד עם הפועל בניסיון למכור את דמארי לאירופה, ואם זה לא יקרה והחלוץ ישאר בהפועל - תחל סאגה משפטית בין הצדדים.

המנהל המקצועי של הפועל תל אביב, איל ברקוביץ', עם שחקן הקבוצה רועי גורדנה. יוסי ציפקיס
גורדנה עזב את מחנה האימונים/יוסי ציפקיס

המשא ומתן בין רועי גורדנה להפועל תל אביב נפסק. בסביבתו של השחקן מאוכזבים מהתנהלות הקבוצה, שחוזרת בה בכל פעם מסעיפים אחרים עליהם כבר סוכמו כל הפרטים. גורדנה הפסיק להתאמן ועזב את מחנה האימונים של הקבוצה.

סוכנו של גורדנה, אבי נמני, אמר: "לא היה פיצוץ. הנחתי את רועי להפסיק להתאמן כי אם הוא ייפצע לא יהיה לו כיסוי וזה סיכון שלא משתלם לקחת. אם ייסגר החוזה תוך יומיים-שלושה, הוא יחזור להתאמן כרגיל. אם הפועל תמשיך להתעקש מולנו והדברים לא ייסגרו, נמשיך לאפיקים אחרים". הקבוצה הגיבה: "גורדנה שחקן מוערך ולראייה החוזה המכובד וארוך הטווח שמוצע לו. אנו מאמינים ורוצים שהוא ימשיך לשחקן בהפועל תל אביב".

אם לא ייסגר החוזה לארבע שנים מול הפועל תל אביב, גורדנה ישוב לנהל משא ומתן עם הפועל באר שבע שמעוניינת בו. הסכום הגבוה אותו דורשת הפועל תל אביב על השבחת גורדנה מרתיע כרגע את אלונה ברקת וסגנית האלופה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully