וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פתח תקוה מעוניינת בבויאן מרקוביץ'

6.7.2014 / 23:20

הקבוצה פנתה למשרד הפנים בכדי להוציא ויזה לבלם באר שבע לשעבר שמשחק באזרבייג'אן. אנדלקוביץ' הפסיק להגיע לאימונים

בויאן מרקוביץ', שחקן הפועל באר שבע. דייב בוימוביץ'
ישוב לישראל? מרקוביץ'/דייב בוימוביץ'

הפועל פתח תקווה פנתה למשרד הפנים במטרה להוציא ויזה לבלם בויאן מרקוביץ'. הבלם הופיע בעבר במדי הפועל באר שבע ובעונה החולפת שיחק באזרבייג'אן. בפתח תקווה בדקו והתרשמו כי מדובר בבלם איכותי, אלא שאז הם נתקלו בבעיה כשבמשרד הפנים טענו שאי אפשר להוציא לשחקן ויזה באופן מיידי וכי יצטרכו בקבוצה לחכות מספר שבועות עד שהדבר יתאפשר.

לא בטוח שלפתח תקווה יש את הזמן, אולם בכל מקרה הבקשה הוגשה למשרד הפנים ובמועדון יחכו במקביל לבחינת המועמדים האחרים, כמו הניגרי גגה סוריולה, שממשיך להתאמן בקבוצה ומחר ינסה להרשים במשחק האימון שתקיים פתח תקווה בטבריה מול הקבוצה המקומית.

הקשר מרקו אנדלקוביץ' החליט להפסיק להגיע לאימונים בטענה כי הוא לא הגיע להיבחן לתקופה ארוכה. הקשר, ששיחק בעבר בעירוני רמת השרון טען כי הסכים לבוא למספר מצומצם של אימונים וכבר היום דרש כי יודיעו לו מה ההחלטה לגביו. בפתח תקווה סירבו להחתימו וטענו שהוא צריך לנסות ולהרשים את הצוות המקצועי.

לאימונים הצטרף גם קשר צעיר מניז'ר בשם עלי מוחמד, אבל ייתכן שהוא יחתום דווקא בבית"ר תל אביב רמלה. בעולה החדשה ממשיכים להאמין שחלוץ מכבי חיפה שחר הירש יהיה אצלם ובונים הרבה על הקשר שלו עם דור כוכב שהושאל גם הוא לפתח תקווה.

שחר הירש שחקן הפועל חיפה. מגד גוזני
ממשיכים לבנות עליו. שחר הירש/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully