וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: ג'וש גורדון שוב נעצר, יושעה לכל העונה?

כוכב קליבלנד, שסיים כמלך התופסים בעונה שעברה, נתפס כשהוא "נוהג תחת השפעת חומרים", כאשר לא ברור אם מדובר באלכוהול או סמים. הליגה מאיימת בהשעיה לכל 2014

ג'וש גורדון קליבלנד בראונס. John Grieshop, GettyImages
לא מפסיק להסתבך. גורדון/GettyImages, John Grieshop

ג'וש גורדון ממשיך להסתבך. התופס הנהדר של קליבלנד, שרשם 1,646 יארדים ב-87 תפיסות בעונה שעברה והיה לשחקן הראשון בהיסטוריה שתופס יותר מ-200 יארדים בשני משחקים רצופים, נעצר אמש (שבת) על "נהיגה תחת ההשפעה" בצפון קרוליינה.

גורדון נתפס על ידי שוטר כשהוא נוהג ב-50 מייל לשעה באזור בו מותר לנהוג עד 35 מייל לשעה. כאשר השוטר ניגש אל הרכב, הוא הבחין שגורדון נראה שיכור ועצר אותו. השחקן הודה כי הוא שתה שלושה משקאות עם וודקה לפני שעלה על ההגה. מפקד תחנת המשטרה שעצרה את השחקן אמר: "כדי שמישהו ייעצר בצפון קרוליינה, הוא צריך להיות מבושם באופן הניכר לעין". מפקד המשטרה נשאל האם השחקן הואשם גם בנהיגה תחת השפעת סמים וענה: "ערכנו בדיקות, אך איננו יכולים לתת לתקשורת את התוצאות שלהן". יש לציין כי לא הוגשה נגד גורדון תלונה על שימוש בסמים.

כעת, השחקן עלול להיות מושעה לכל העונה מה-NFL. הליגה תערוך לו ועדת משמעת בסוף יולי, אלא אם ארגון השחקנים יגיע בשמו, מול הליגה, להסדר טיעון שיוביל להשעיה מופחתת. זו אינה הפעם הראשונה בה גורדון מסתבך. התופס המוכשר נזרק מאוניברסיטת ביילור לאחר שנתפס פעמיים על שימוש בסמים. לאחר שנלקח בדראפט על ידי קליבלנד, הודה שגם בימיו באוניברסיטת יוטה הוא נתפס על שימוש בסמים. בקיץ שעבר ליגת ה-NFL השעתה אותו לארבעה משחקים לאחר שנכשל בבדיקה נוספת. העונש הומר לאחר מכן לשני משחקי השעיה ועוד שני משחקים ללא תשלום. למרות אותה השעיה ולמרות העובדה ששיחק רק 14 משחקים, גורדון סיים כמלך התופסים של הליגה בעונה החולפת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully