וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטנוייביץ' למכבי חיפה: "סיכוי טוב שצוצאליץ' יישאר"

6.7.2014 / 11:06

המאמן ביקש מההנהלה להתמקד בקשר. חיפה לעזריאל: ותר על החוזה ועזוב לצמיתות. קשר גימארייש ברשימות, העלויות יקרות

צילום: קובי אליהו עריכה: טל רזניק

בווידאו: מכבי חיפה פותחת רשמית את העונה עם בניון וסטנוייביץ'

בשיחות שקיים בסוף השבוע עם ראשי המועדון, הבהיר מאמן מכבי חיפה אלכסנדר סטנוייביץ' כי הוא מבקש להתמקד כרגע בהחתמת קשר אחורי זר, זאת בעקבות הנטיה שלו להשאיר את הבלם אדין צוצאליץ' בסגל. צוצאליץ', שעל האפשרות שיישאר בסגל פורסם בוואלה! ספורט, כבר הבהיר לחבריו כי הוא מעוניין להישאר בקבוצה. "יש סיכוי טוב שצוצאליץ' יישאר בקבוצה, לכן עדיף שנמקד את החיפושים בקשר", הבהיר הסרבי להנהלה. גורם במועדון הבהיר: "נכון שצוצאליץ' חווה ירידה מסוימת בעונה שעברה, יחד עם כל הקבוצה, אבל בעונה שלפני הוא היה טוב מאוד. כרגע הוא מרשים את המאמן ויכול מאוד להיות שהוא יישאר בסגל שלנו". המשמעות של השארת צוצאליץ' היא שבמועדון בונים על הבלם מתן אוחיון, שנחשב לשחקן מהיר שיכול לאזן את החלק האחורי. אנדריי פיליאבסקי ממשיך להתאמן, אך סטנוייביץ' מעדיף שיושאל.

אדין צוצאליץ' שחקן מכבי חיפה. טל לוי
כרגע הוא מרשים את סטנוייביץ'. צוצאליץ'/טל לוי

חן עזריאל, איציק כהן, אביחי ידין ושלומי אזולאי המנודים ממשיכים להתאמן בנפרד. חיפה הציעה לעזריאל לעזוב את הקבוצה לצמיתות ולהחזיק בכרטיסו, בתמורה לויתור על חוזהו לעונה הבאה. עזריאל מסרב ובקרוב תתקיים שיחה נוספת עם נציגו, גלעד קצב, בניסיון להגיע לסיכום. מוחמד גדיר ממשיך להתאמן בסכנין וממתין לשחרור. גדיר מוכן לוותר על רוב החוזה שלו בקבוצה תמורת מעבר לסכנין. שחר הירש ושובל גוזלן מתאמנים יחד עם הקבוצה הבוגרת, אבל עדיין לא התקבלה כל החלטה לגביהם. אסמעיל ריאן עשוי לצאת למחנה. ויאם עמאשה, טאלב טואטחה, אוחיון ומוחמדו אידריסו ממשיכים להרשים במבדקי הריצה, שנערכים לקראת היציאה למחנה האימון ביום שלישי הבא.

מחר תיפתח מכירת המנויים למנויים קיימים (חיפה תיתן עדיפות לבעלי מנויים ליציעים 2 ו-4), ובעוד שבוע תיפתח המכירה למנויים בשנתיים האחרונות. בשלב מאוחר יותר (שישי הבא) תיפתח המכירה גם לקהל הרחב. בחיפה מעריכים שניתן יהיה לשבור העונה שיא מכירת מנויים ולמכור עשרת אלפים מנויים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
חן עזריאל שחקן מכבי חיפה. ברני ארדוב
ננשיך להתאמן בנפרד. עזריאל/ברני ארדוב

הקבוצה התעניינה בשבוע שעבר בקשר האחורי מחוף השנהב, השייך לקבוצת הארטלנד הניגרית, פופאנה סקו. מדובר בקשר צעיר בן 20 שבמועדון ביקשו מסוכנו הניגרי שינחית אותו למבחנים, אך הסוכן סירב. שחקן נוסף שהוצע לאחרונה לסטנוייביץ' הוא הקשר הפורטוגלי של קבוצת גימארייש, אנדרה סנטוס. הקשר בן ה-25 שיחק בעונה שעברה בדפורטיבו לה קורוניה (13 הופעות, ארבעה בהרכב) אליה עבר מספורטינג ליסבון. קודם לכן הופיע גם במדי לירייה. יש לציין כי מדובר בשחקן יקר יחסית וההערכה היא שקבוצתו דורשת עליו כ-1.5 מיליון יורו, סכום שבשלב זה חיפה לא מתכוונת להשקיע ברכישת קשר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully