וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: צוצאליץ' ופיליאבסקי זומנו לאימון הבוגרת

1.7.2014 / 16:29

סטנוייביץ' מתחרט? ביקש מהשניים לא להתייצב לאימון המנודים. בניון התאמן, המאמן לשחקנים: "מאחל לנו עונה טובה ומוצלחת"

אדין צוצאליץ' שחקן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
הזדמנות להוכיח? אדין צוצאליץ'/אדריאן הרבשטיין

מכבי חיפה החלה היום (שלישי) רשמית את עונת 2014/15, כשבשעות אחר הצהריים קיימה את האימון הראשון שלה העונה במתחם כפר גלים תחת המאמן החדש אלכסנדר סטנוייביץ' ועוזריו סלובודן קוליינין, גוראן פנדורוביץ' והאנליסט ברנימיר מיצ'וביץ'. השוער הסרבי ולדימיר סטויקוביץ' יגיע רק ב-10 ביולי וכך הפנים החדשות היו יוסי בניון, מתן אוחיון, מוחמדו אידריסו ושחר הירש, וגם ויאם עמאשה ומוחמד כליבאת שהוחלט להחזירם לסגל. איסמעיל ריאן ייבחן, וההחלטה של סטנוייביץ' לגביו תתקבל בקרוב.

המאמן החדש לחץ את ידי השחקנים לפני פתיחת האימון ואמר להם: "אני מאחל שתהיה לכולנו עונה טוב ומוצלחת. אני לא מתכוון להרחיב בדיבורים כעת, אנחנו נתקדם צעד אחר צעד ואת מה שיהיה לי להגיד אתם תשמעו לאורך כל הדרך".

סטנוייביץ' ביקש לזמן את הבלמים אדין צוצאליץ' ואנדריי פיליאבסקי לאימון הראשון של הקבוצה. ההחלטה התקבלה בשעות הבוקר, לפני האימון בו נטלו חלק השחקנים המנודים. השניים התבקשו לא להגיע לאימון זה ולהתייצב אחר הצהריים לאימון הרגיל עם חבריהם. עדיין לא ברור מה מטרת הזימון, אך ייתכן כי בסופו של דבר יוחלט להשאיר אחד מהם בקבוצה. גורם במועדון אמר: "הכול פתוח ונתון להחלטת המאמן".

הבלם סארי פלאח, שלא ימשיך במכבי חיפה בכל מקרה, נעדר מהאימון וכך גם מוחמד גדיר שסגר בבני סכנין ובויאן שראנוב שלא נמצא בארץ. הכוכב האדום בלגרד ופאוק סלוניקי מתעניינות בשירותיו של השוער, לו חוזה לעונה נוספת אצל הירוקים.

אימון פתיחה 2014/15 1.7.14 (צילום: ראובן כהן). מכבי חיפה
סטנוייביץ'/מכבי חיפה
אימון פתיחה עונת 2014/15 1.7.14 (צילום: ראובן כהן). מכבי חיפה
הפנים החדשות באימון. יוסי בניון/מכבי חיפה
אימון פתיחה 2014/15 1.7.14 (צילום: ראובן כהן). מכבי חיפה
אימון פתיחה 2014/15 1.7.14 (צילום: ראובן כהן)/מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully