וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כל העולם ניצב לצד אלפרדו די סטפנו ומתפלל עבורו"

אגדת הכדורגל נאבק על חייו לאחר שהיה ללא דופק במשך 18 דקות. היגואין: "סניור אלפרדו הוא אדם חשוב מאוד בחיי"

אלפרדו די סטפנו נשיא הכבוד של ריאל מדריד. GettyImages
פורסה די סטפנו/GettyImages

עם כל הכבוד לרגעי ההכרעה במונדיאל, במדריד ובכלל, בעולם הכדורגל כולו, התפנו החל מאמש (שבת) לתפילות לשלומו והחלמתו של אחד מגדולי שחקני הכדורגל בכל הזמנים, אלפרדו די סטפנו, שחווה התקף לב ומאושפז בשעה זו בבית חולים בבירת ספרד.

די סטפנו, שרק שלשום חגג את יום הולדתו ה-88, יצא ממסעדה מקומית במדריד, הממוקמת כ-400 מטרים בלבד מהסנטיאגו ברנבאו, כאשר ליבו קרס. הוא היה במשך 18 דקות ללא דופק, בעוד ניידת העזרה הראשונה דוהרת לבית החולים גרגוריו מראניון, שם נאבקים הרופאים על חייו במחלקת טיפול נמרץ. מצבו הוגדר כקשה מאוד ולאחר מכן שונה לקשה אך יציב. גילו המופלג של די סטפנו מהווה סכנה מוחשית ועדיין יש חשש כבד לחייו.

נשיא ריאל מדריד, פלורנטינו פרס, מיהר לבית החולים על מנת לשהות לצד משפחתו של די סטפנו, שמשמש כנשיא הכבוד של המועדון: "כל העולם ניצב לצד אלפרדו כעת וכולם חולמים על החלמתו. משפחת ריאל מדריד מתפללת עבורו, שיחלים במהרה".

גונסאלו היגואין, ששיחק בריאל מדריד, שמע את החדשות העצובות מיד בסיום ניצחונה של ארגנטינה על בלגיה ברבע גמר המונדיאל: "סניור אלפרדו הוא אדם מאוד חשוב בחיים שלי. הוא תמיד תמך בי והיה לצידי, במיוחד כששיחקתי במדריד. הוא תמיד היה מאוד נדיב ונחמד כלפיי. אני מאוד עצוב ומקווה שיתאושש במהרה", אמר "פיפיטה" הנרגש.

הטוויטר התמלא אף הוא במהרה באנשים שייחלו בריאות לדי סטפנו, תחת ההאשטאג #ForzaDiStefano.

אלפרדו די סטפנו נאבק על חייו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully