וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת היהלום: לאבליני איכזב בפריז

הגיבור המקומי אמנם סיים ראשון אך עבר רק 5.70 בקפיצה במוט. דרמה מוזרה ב-100 מ', תוצאות השנה נרשמו בחמישה מקצים

קופץ במוט צרפתי רנו לאבילני מאוכזב. רויטרס
איכזב את הצופים. לאבליני/רויטרס

יממה לאחר שנבחרתם הודחה מהמנודיאל, התאספו כמה עשרות אלפים באיצטדיון האתלטיקה בפריז לתחרות מסבב ליגת היהלום. מי שעמד במרכזה של התחרות היה כמובן הגיבור הלאומי, רנו לאבילני. אלא ששיאן העולם בקפיצה במוט שעבר 5.87 מטר לפני יומיים בלוזאן, איכזב הפעם כשעבר רק 5.70 מטר, מה שעדיין הספיק לו עבור המקום הראשון. לאבילני ניסה לעבור 5.83 מטר שלוש פעמים אך כשל ונראה היה מאוכזב מאוד. אוגוסטו דוטרה עבר גובה זהה אך פסל יותר פעמים והסתפק במקום השני.

הריצה ל-100 מטרים בגברים היתה דרמטית מאוד, אבל פחות בגלל המנצח (מייקל רוג'רס) או התוצאה (10.00 שניות), אלא יותר בגלל מה שקרה לפניה. ניקל אשמאדה הג'מייקני זינק מוקדם מדי במסלול 7 ונפסל. אשמאדה סירב לקבל את הבשורה, הלך להתווכח בצד עם האחראים, ולאחר שאלה לא קיבלו את תלונותיו, חזר אל המסלול, התיישב במסלול 7 וסירב לעזוב, מה שעיכב את הריצה בדקות ארוכות. בסופו של דבר עזב הג'מייקני העצבני, כשהקהל המקומי שורק לו בוז.

* יומיים לאחר שהחליקה בריצה ל-100 מטר בלוזאן ולא השלימה אותה, חזרה בלסינג אוקגברה הניגרית לעניינים כשניצחה את הריצה ל-200 מטרים עם תוצאה של 22.32 שניות. אליסון פליקס סיימה רק במקום השני.

* האנסל פרצ'מנט קיצץ חמש מאיות מתוצאת השנה בריצה ל-110 משוכות והעמיד אותה על 12.94 שניות.

* גם הריצה הזהה אצל הנשים הניבה את תוצאת השנה, כשאצלן רשמה דון הארפר-נלסון ריצה נפלאה וקבעה 12.44 שניות, שתי שניות לפני קווין האריסון.

* אדווין צ'רויי סוי הקנייתי הפך לרץ הראשון ב-2014 שמצליח לרדת מ-13 הדקות בריצה ל-5,000 מטרים, כשעצר את השעונים על 12:59.82 דקות וקבע את תוצאת השנה.

* בריצה ל-800 קיבלנו עוד תוצאת שנה נהדרת, כשאסבל קיפרופ רשם פיניש נהדר, עקף את נייג'ל אמוס ועצר את השעונים על 1:43.34 דקות.

* תוצאת השנה האחרונה הושגה בריצה ל-1,500 מטרים לנשים, שם קבעה סיפאן חסן ההולנדית 3:57.00 דקות.

* בלנקה ולאסיץ' הקרואטית גברה על מריה קוצ'ינה הרוסייה בקפיצה לגובה, כששתיהן עברו גובה מצויין של 2.00 מטרים, אך הקרואטית השיגה פחות פסילות.

אצנית ניגרית בלסינג אוקגברה. רויטרס
חזרה לעצמה. אוקגברה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully