וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ככה חוגגים עצמאות: אכל 61 נקניקיות ב-10 דקות

ג'ואי צ'סטנאט ניצח בתחרות אכילת הנקניקיות המסורתית של ה-4 ביולי בפעם השמינית, רגע לאחר שהציע לזוגתו נישואין. צפו

ג'ואי צ'סטנאט מנצח תחרות אכילת הנקניקיות השנתית. רויטרס
האלוף. צ'סטנאט/רויטרס

ג'ואי צ'סטנאט האמריקאי ניצח היום (שישי) בתחרות אכילת הנקניקיות המסורתית הנערכת בכל שנה לכבוד יום העצמאות האמריקאי. האלוף, שזכה בתואר בפעם השמינית ברציפות, אכל לא פחות מ-61 נקניקיות בעשר דקות של "עבודה". למרות ההספק המרשים, צ'סטנאט היה רחוק שמונה נקניקיות משיא האליפות אותו קבע בשנה שעברה, 69. אגב, החלק הבאמת מרגש של האירוע נפל עוד לפני שהאכילה החלה. צ'סטנאט כרע על ברך אחת והציעה לחברתו נישואין. היא הסכימה והוא התפנה לזלילה.

בטורניר הנשים נפלה הפתעה, כאשר האלופה של שלוש השנים האחרונות, סוניה "האלמנה השחורה" תומאס הפסידה את התואר שלה למיקי סודו, שאכלה 34 נקניקיות לעומת 27 בלבד של סודו. שיאה של "האלמנה השחורה" עומד על 45 נקניקיות, אבל השנה היא לא הייתה קרובה לשחזר את ההישג.

התחרות הלא ממש מסובכת, בלשון המעטה, בוחנת מי יכול לאכול הכי הרבה נקניקיות בלחמנייה במשך עשר דקות. צ'סטנאט, ששיאו כאמור עומד על אכילה של 69 נקניקיות בתחרות, אוכל באירוע שכזה כמעט את כמות הנקניקיות שצורך אמריקאי ממוצע בשנה שלמה. הממוצע הזה עומד על 70. כמות הקלוריות שצ'סטנאט אכל בתחרות עמדה על 9,211 ומישהו זריז כבר חישב שאם הוא היה שומר על קצב האכילה שלו משריקת הפתיחה של המונדיאל ועד לשריקת הסיום של משחק הגמר, צ'סטנאט היה ממלא את בטנו ב-35 אלף נקניקיות.

צפו בתחרות

ג'ואי צ'סטנאט מנצח תחרות אכילת הנקניקיות השנתית מציע נישואין לזוגתו. רויטרס
הרגע המרגש של האירוע. צ'סטנאט מציע נישואין/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully