וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ני בושאר מוכנה לגמר: "מקווה שג'סטין ביבר יגיע"

הקנדית הצעירה (13) רוצה לראות את בן ארצה מעודד אותה מול קביטובה (6) בקרב על התואר היוקרתי (16:00, ספ' 5)

ג'ני בושאר טניסאית קנדית. Matthew Stockman, GettyImages
הראשונה שמייצגת את קנדה בגמר גרנד סלאם. בושאר/GettyImages, Matthew Stockman

השני של פטרה קביטובה או הראשון של ג'ני בושאר. טורניר הטניס היוקרתי בעולם, ווימבלדון מגיע לרגעי השיא שלו והיום (שבת, 16:00, ספורט 5 ו-HD) ייערך גמר הנשים בין הצ'כית, המדורגת שישית בעולם ובטורניר לבין הקנדית הצעירה, המדורגת 13.

קביטובה בת ה-24 חוזרת למעמד בו השיגה את תואר הגרנד סלאם היחיד שלה. אז, בגמר של 2011, הצ'כית היממה את מריה שראפובה בשתי מערכות. מאז ועד היום היא לא הצליחה להעפיל לגמר גרנד סלאם כלשהו ופעמיים ברציפות נעצרה ברבע הגמר על הדשא הלונדוני. דווקא אחרי פתיחה לא מרשימה של העונה, עם הדחות בסיבוב הראשון באוסטרליה והשלישי ברולאן גארוס, היא התעלתה, עברה בדרך את ונוס וויליאמס במשחק נהדר, השאירה ברבע ובחצי הגמר שתי צ'כיות נוספות בדמות ברבורה זחלבובה סטריקובה ולוסי ספארובה וחזרה להיאבק על התואר.

אלא שעם כל הכבוד לקביטובה, בושאר היא כנראה הסיפור הכי גדול של ווימבלדון השנה. הקנדית בת ה-20 עשתה היסטוריה כאשר הפכה לבת ארצה הראשונה אי פעם שמגיעה לגמר גרנד סלאם. בושאר המרתקת נמצאת בעלייה מטאורית ובפעם השנייה שלה בלבד בווימבלדון היא כבר תזכה להילחם על התואר, לאחר שהשאירה מאחור בדרך את אנדראה פטקוביץ', אליז קורנה, אנג'ליק קרבר וסימונה האלפ וגם נהנתה מהדחתה של סרינה וויליאמס. בושאר הפסידה בחצי הגמר העונה באוסטרליה וברולאן גארוס וכעת תזכה להזדמנות שלה.

הטניסאית הצ'כית פטרה קביטובה חצי גמר ווימבלדון 2014. Jan Kruger, GettyImages
תחזיר את התואר אחרי שלוש שנים? קביטובה/GettyImages, Jan Kruger

השתיים נפגשו רק פעם אחת בעבר. זה היה בטורניר טורונטו בשנה שעברה, בשלב 32 האחרונות. קביטובה ניצחה אז בשתי מערכות די קלות, 3:6, 2:6, אבל הפעם היא תפגוש מולה שחקנית הרבה יותר טובה. הניסיון עדיין עומד כמובן לצד הצ'כית, שזכתה ב-11 תארים לאורך הקריירה לעומת אחד בלבד של בושאר.

הקנדית תעלה למקום השישי בעולם עם ניצחון ולשביעי במקרה של הפסד ובכל מקרה תיכנס לראשונה בקריירה לעשירייה הראשונה ותהפוך לקנדית עם הדירוג הכי גבוה אי פעם (קרלינג באסט סגוסו דורגה שמינית בשיאה). קביטובה תקפוץ למקום הרביעי בכל מקרה. אגב, לאלה שמרגישים זקנים, זה יהיה גמר הגרנד סלאם הראשון אי פעם בין שתי שחקניות שנולדו בשנות ה-90'.

לבושאר יש בקשה אחת מיוחדת לקראת הגמר: "אני מקווה שג'סטין ביבר יגיע לראות אותי", אמרה הצעירה המחויכת מקנדה על כוכב הפופ מארצה, אותו הגדירה בעבר כ"דייט החלומי שלה", "אני משקיעה כל כך הרבה עבודה ומקווה שזה ישתלם ושהוא יגיע. אני מקווה שהוא שם לב אליי ולמה שאני עושה. אני רוצה לחלום שהוא יגיע, איכשהו, למשחק הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully