וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח ביוון: שון ג'יימס במו"מ עם אולימפיאקוס

הסנטר שמחזיק בחוזה לעונה נוספת במכבי ת"א עשוי לנחות בפיראוס. לנגפורד חתם לשנתיים בקאזאן, ווימס נשאר בצסק"א

שחקן מכבי תל אביב שון ג'יימס. קובי אליהו
עובר לפיראוס? שון ג'יימס/קובי אליהו

שון ג'יימס אמנם עזב את מכבי תל אביב, אך בקרוב מאוד הוא עשוי למצוא קבוצה חדשה. על פי מספר דיווחים ביוון אולימפיאקוס, אלופת היורוליג בשנתיים הקודמות, החלה במו"מ עימו ומייעדת לו את תפקיד הסנטר הפותח. אולימפיאקוס תרה אחר סנטר לאחר שחרורו של פופס מנסה בונסו, שלא עבר את הבדיקות הרפואיות בקבוצה. תחילה רצו היוונים להחתים את אות'לו האנטר, שסיים את העונה שעברה בסיינה, אך המו"מ עימה תקוע ולפיכך החלו שיחות גם עם ג'יימס. הסנטר מחזיק בחוזה במכבי תל אביב לעונה נוספת, חוזה אותו תהיה הקבוצה חייבת לשלם, אולם בשל פציעתו בגב מכבי החליטה כי ברצונה להשאילו או לשחררו לקבוצה אחרת.

בינתיים, אקס מכבי תל אביב קית' לנגפורד מצא בית חדש כשחתם לשנתיים בקאזאן תמורת כ-3.8 מיליון דולר, על פי דיווחים. הגארד האמריקאי החזיק גם בהצעות מה-NBA, אך לבסוף העדיף חוזה גדול ברוסיה, ובכך סיים את תקופתו באיטליה. לנגפורד סיים את העונה שעברה עם ממוצעים של 17.6 נקודות, 3.4 ריבאונדים ו-2.9 אסיסטים ביורוליג, אך לא הצליח להוביל את מילאנו לפיינל פור אותו אירחה בביתה. את העונה סיים, כאמור, עם תואר האליפות, והיה שותף לזכייה של מילאנו לראשונה זה 18 שנה.

גארד ארמאני מילאנו קית' לנגפורד. קובי אליהו
הולך לכסף הגדול של רוסיה. לנגפורד/קובי אליהו

צסק"א, אחת הקבוצות היותר פעילות בשבועות האחרונים, האריכה היום (שישי) את חוזהו של סוני ווימס עד 2017. הפורוורד שנכלל בחמישיית העונה ביורוליג החזיק בחוזה לעונה הבאה, אך הרוסים רצו לעשות הכל כדי להבטיח את הישארותו לטווח ארוך. ווימס בן ה-28 הצטרף לצסק"א ב-2012 מז'לגיריס, ומיד הפך לאחד האמריקאים הטובים באירופה. אתשקד העמיד ממוצעים של 12.2 נקודות, 3.7 אסיסטים ו-3.5 ביורוליג. הוא זכור גם כאיש שהחטיא את הזריקה המכריעה בחצי גמר היורוליג מול מכבי תל אביב.

"סוני שחקן מצוין עם הרבה נסיון", שיבח מאמנה הנכנס של צסק"א, דימיטריס איטודיס. "הוא בגר וכבר מרגיש נוח בכדורסל האירופי. הוא ווינר מטבעו ומהשיחות בינינו הבנתי שהוא רעב לתארים".

ווימס אמר: "אני אוהב מאוד את מוסקבה, יש לי כאן הרבה חברים. אני מרגיש אחריות ומחויבות להוביל את צסק"א לזכייה ביורוליג. אני משוכנע שנהיה חזקים מספיק כדי לעשות זאת הפעם".

* באיירן מינכן האריכה בשנתיים את חוזהו של הגארד הבוסני המוכשר ניהאד ג'דוביץ'. ג'דוביץ', שהצטרף לבווארים מאלבה ברלין בעונה שעברה, נקלט היטב באלופת גרמניה והעמיד בעונה שעברה ממוצעים של 11.7 נקודות ו-3.6 ריבאונדים.

* ארל קאלווי, בעונה שעברה במלאגה, חתם לשנתיים בגזיאנטפ הטורקית, שבונה סגל מעניין לעונה הבאה ומגדילה משמעותית את התקציב. הממוצעים של קאלווי בן ה-31 עמדו על 6.7 נקודות ו-2.9 אסיסטים ביורוליג.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
סוני ווימס צסק"א מוסקבה. מגד גוזני
מרגיש מחויבות לעשות תיקון. ווימס/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully