וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבוס ההזוי בעולם? חתך שחקן כי נולד ב-17 בחודש

מאסימו צ'לינו, הבעלים החדש של לידס יונייטד, זרק את השוער פאדי קני מהסגל בשל החשש שלו מהמזל הרע של המספר 17

מאסימו צ'לינו הבעלים של לידס יונייטד. AP
רק לא 17. מאסימו צ'לינו/AP

הכדורגל האנגלי כבר ראה כמה בוסים מוזרים לאורך השנים, אבל נדמה שמאסימו צ'לינו מתעקש לקחת אותו לשיאי ביזאר חדשים. האיטלקי שרכש את לידס יונייטד באפריל האחרון אחרי מאבק מול ראשי הליגה הראשונה באנגליה שהתנגדו לקניית המועדון על ידי איש העסקים שהורשע בעבר במרמה, הורה לסיים את דרכו של פאדי קני בקבוצה. הסיבה: תאריך הלידה של השוער הוותיק.

צ'לינו החליט לחתוך את קני בן ה-36, שהיה בעל השכר השני בגובה בסגל עם 10,000 ליש"ט לשבוע, לאחר שגילה שתאריך הלידה של האירי הוא ה-17.5, מכיוון שלתפיסתו של הבעלים המספר 17 מביא עימו מזל רע, ולכן השארתו של קני הייתה פוגעת במועדון כולו. ביורקשייר אולי נדהמו מההחלטה ההזויה, אבל באיטליה מכירים היטב את השגעונות של צ'לינו, שהפחד שלו מהמספר 17, וגם מהצבע הסגול, שהובילו אותו לצעדים מוזרים בתקופתו כבעלים של קליארי.

פאדי קני שוער אירי. AP
אם הוא רק היה לובש סגול. פאדי קני/AP

בסרדיניה יודעים לספר שצ'לינו הורה לבטל את שורה מספר 17 בכל יציע, ולקרוא לה 16B, לאחר שגילה שקבוצתו לא ניצחה באף משחק שהתקיים ב-17 בחודש במשך 20 שנה, פרט לפעם אחת, בה שיכנע צ'לינו את כל האוהדים להגיע לאיצטדיון לבושים בסגול, והסביר: "מזל רע זה כמו אלגברה: מינוס ועוד מינוס זה פלוס".

חוץ מלהגן על קבוצתו מפני מזל רע, הבוס האיטלקי דואג גם לחסוך בעלויות, ותכנית הקיצוצים כוללת את סגירת המזנון במתחם האימונים, ואת ההחלטה שהשחקנים ישלמו על כיבוס המדים שלהם. בנוסף הבהיר צ'לינו, שפיטר את המאמן בריאן מקדרמוט ומינה במקומו את דייב הוקאדיי (שלא אימן מאז שפוטר מפורסט גרין באוקטובר אחרי שבעה הפסדים בשמונה משחקים), שלמאמן החדש לא תהיה שליטה על נושאי הרכש.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully