וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין: אלירן דנין מועמד, גדיר צפוי להישאר

2.7.2014 / 22:13

המגן השמאלי כבר החל להתאמן בקבוצה ויחתום אם מגרלשווילי לא יגיע. החלוץ צפוי להישאר לעונת השאלה נוספת מחיפה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בדרך לסכנין. אלירן דנין/מערכת וואלה!, צילום מסך

בני סכנין מנסה לגבש את הסגל שלה לעונה הקרובה ומחפשת שחקני חיזוק חדשים. מי שצפוי להצטרף לקבוצה של גיא לוי בקרוב הוא אלירן דנין. המגל השמאלי החל להתאמן בקבוצה בימים האחרונים ועשוי לחתום. כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ספורט, בסכנין סימנו את דנין כאופציה המועדפת עליהם אם חיים מגרלשווילי לא יגיע.

בשלב זה השחקן מתאמן עם הקבוצה ואם גיא לוי יבין שהוא בכושר טוב סכנין תנסה להחתים אותו כמחליף של דדי בן דיין. יחד עם זאת בקבוצה עדיין לא ויתרו על אופציית מגרלשווילי כשגם אופציית מגן זר נבחנת אך בשלב זה נראה שהסיכויים של דנין הם הגדולים ביותר לחתום. אגב, דנין מבוקש גם בלא מעט קבוצות בליגה הלאומית ביניהן אחי נצרת, אך המגן כמובן מעוניין לשחק בליגת העל.

יאניס פפאדופולוס במדי דינמו דרזדן ב-2012. GettyImages
בדרך לסכנין. פפאדופולוס/GettyImages

בגזרת הזרים, בקבוצה מעריכים שיאניס פאפאדופולוס יצטרף וגורמים במועדון טוענים שנותרו פרטים אחרונים לסגור. עם זאת בסכנין למודים לקח ממקרי עבר ולא ממהרים לברך על המוגמר. בנוסף, בקבוצה מחכים לתשובה ממכבי חיפה בנוגע למוחמד גדיר שכבר מתאמן עם הקבוצה. ההערכה היא שהשחקן יישאר בסכנין עונה נוספת כמו גם פיראס מוגרבי. כמו כן, בקבוצה מחפשים שוער שישמש כשוער מחליף למחמוד קנדיל.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully