וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין: קנדיל סיכם על הארכת חוזהו, בויוביץ' חתם

25.6.2014 / 23:00

החלוץ ששיחק בשנה שעברה בפנטוליקוס מצטרף. השוער סיכם עקרונית לשלוש שנים נוספות. ימפולסקי ומגרלשווילי מועמדים

גיא לוי מאמן הפועל באר שבע. רוני לבנה
חיזוק מעניין. גיא לוי/רוני לבנה

בני סכנין ממשיכה לבנות את הקבוצה שלה לעונה הבאה, והיום (רביעי) היא הודיעה על החתמתו של החלוץ הסרבי מילאן בויוביץ' בן ה-27. בויוביץ' שיחק בקבוצת פנתוליקוס היוונית בשנתיים האחרונות (בשנה שעברה היו לו שישה שערים), ועוד קודם לכן הוא כיכב ביאגודינה ובוויודינה.

גם מחמוד קנדיל, שוער הקבוצה סיכם עקרונית על הארכת חוזהו לשלוש שנים נוספות והישארותו בקבוצה. קנדיל נפגש עם ראשי סכנין כשבסוף הפגישה הודיעה הקבוצה על הסיכום העקרוני עם השחקן.

במקביל, בסכנין מעוניינים מאוד להשאיר את מוחמד גדיר ושוחחו איתו כמה פעמים לאחרונה, אך אם השחקן יחליט שלא להמשיך בסכנין בקבוצה כבר סימנו מחליף פוטנציאלי: דלה ימפולסקי, ששיחק בעונה האחרונה בהפועל חיפה. ימפולסקי מבוקש על ידי מאמן הפועל חיפה ראובן עטר, אך בשלב זה עדיין לא הושג סיכום.

דלה ימפולסקי שחקן הפועל חיפה. אדריאן הרבשטיין
יגיע לסכנין? ימפולסקי/אדריאן הרבשטיין

בסכנין רצו מאוד להשאיר את דדי בן דיין, שהיה אמור לאייש את עמדת המגן השמאלי, אך הפערים הכספיים בין הצדדים גרמו לכך שהשחקן הודיע בשלב זה שהוא לא נשאר במועדון והוא במו"מ מתקדם מאוד עם מכבי פתח תקווה.

בקבוצה יפנו בימים הקרובים לחיים מגרלשווילי, שאמור להחליף את בן דיין, אך כבר מכינים גם אופציות חלופיות למצב בו הדרישות של מגרלשווילי יהיו גבוהות מדי. השם של אלירן דנין עלה גם כן כאופציה. שמו של רון ציבלין הוזכר כמועמד להצטרף כמאמן כושר. יורם רוזנברג שמשמש כמאמן כושר כבר שנים ארוכות ומוערך מאוד על ידי השחקנים ואנשי הקבוצה מחזיק בחוזה ואם בסכנין לא ירצו להמשיך את ההתקשרות הם יצטרכו להגיע איתו להסדר.

הערב תתקיים פגישה בין הנהלת הקבוצה למחמוד קנדיל. הצדדים ינסו להגיע לסיכום על הארכת חוזהו של השוער.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

עדכון ראשון: 11:32

בני סכנין בוואלה! ספורט

  • עוד באותו נושא:
  • בני סכנין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully