וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המנהלת החליטה: קבוצה שלא תשתתף ביורוקאפ תיקנס

2.7.2014 / 20:53

בעקבות פרישת מכבי חיפה מהמפעל, דירקטוריון המנהלת החליט לשנות את התקנון. וגם: בעונה הקרובה ישוחקו שלושה סיבובים

שמואל פרנקל יו"ר מנהלת הליגה בכדורסל. ברני ארדוב
שלושה סיבובים, העונה הסדירה תוארך. פרנקל/ברני ארדוב

דירקטוריון מנהלת ליגת העל בכדורסל התכנס הערב (רביעי) לגבי העונה הבאה ובפגישה שנערכה בהשתתפות בכירי הענף הוחלט על מספר שינויים. השינוי הבולט לעומת העונה החולפת הוא חזרה לשיטת משחקים של שלושה סיבובים, כאשר לא תהיה חלוקה לבתים. שיטת משחקי ההכרעה תידון בישיבת הדירקטוריון הבאה. העונה תיפתח ב-12 באוקטובר ובשל הארכת העונה הסדירה, תסתיים ב-25 ביוני. (תאריך סופי ייקבע לאחר קביעת שיטת משחקי ההכרעה).

גביע ווינר סל ישוחק בין ה 15 ל-19 בספטמבר, כאשר הטורניר הוקדם בעקבות נסיעתה של מכבי תל אביב למשחקי הגביע הבין יבשתי. גביע ווינר סל ייערך ברובו בארינה החדשה בירושלים. יו"ר המנהלת שמואל פרנקל מסר כי המנהלת מטפלת בנושא הכנת קוד התנהגות אוהדים ובנושא זה נקבעה פגישה של ראשי המנהלת עם השופטת עדנה בקשטיין, יו"ר המועצה למניעת אלימות בספורט וחבר הכנסת דוד צור, יו"ר הועדה המשותפת למניעת אלימות, גזענות והימורים בלתי חוקיים בספורט.

ג'ף רוזן בעלים מכבי חיפה. קובי אליהו
ייקנס בפעם הבאה? ג'ף רוזן/קובי אליהו

בעקבות פרישתה של מכבי חיפה מהיורוקאפ, החליטה המנהלת לבצע שינוי בתקנון המחייב את הקבוצות אשר אמורות לשחק במפעלים האירופאיים על פי המיקום בליגה לקחת חלק במפעל, ולהשית היטל כספי כבד במידה וקבוצה תוותר על השתתפותה. בישיבה הובעה אכזבה מהתנהגותה של מכבי חיפה אשר פרשה העונה מהיורוקאפ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully