וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני הרצליה תמשיך בליגת העל גם בעונה הבאה

הושגו הסכמות בין העירייה לבעלים. אקוניס: "העירייה מחויבת לספורט". קצורין צפוי להמשיך, בן דוד וג'ייק כהן מועמדים

ראש עיריית רעננה משה פדלון. אלן שיבר, מנהלת ליגת העל בכדורסל
ממשיכים. משה פדלון/מנהלת ליגת העל בכדורסל, אלן שיבר

אחרי תקופה מסוימת של חוסר וודאות הוחלט כי בני הרצליה תשחק גם העונה בליגת העל, וזאת בתום פגישה שנערכה היום בעיריית הרצליה בין בעלי הקבוצה לני רקנאטי לראש העיר משה פדלון ומחזיקת תיק הספורט עופרה בל. כעת 11 קבוצות בטוחות בעונה הבאה בליגה הראשונה, כשסוגיית הקבוצה שתחליף את ברק נתניה תקבע גם כן בימים הקרובים.

"אנחנו רוצים להודות לראש העיר משה פדלון, לעופרה בל וכמובן ללני רקנאטי על המשך התמיכה בקבוצה", אמר היו"ר אלדד אקוניס בתום הפגישה, "הוכח פעם נוספת שעיריית הרצליה מחוייבת לספורט, לקהילה ולתרבות. אנחנו בטוחים ששיתוף הפעולה יביא לקידום הספורט והכדורסל בהרצליה. אנחנו שמחים כי יש לנו הזדמנות נוספת לנסות להחזיר את בני הרצליה לקדמת הבמה עבור תושבי העיר ואלפי הילדים אשר משחקים כדורסל בעיר".

המאמן מולי קצורין, שהחליף את אפי בירנבוים במהלך העונה שעברה, צפוי להמשיך גם לעונה הנוכחית, כשלצידו ימשיכו אבירם זליקוביץ', עוז בלייזר ועידן זלמנסון שמחזיקים בחוזים מהעונה שעברה. הרצליה תודיע בימים הקרובים האם הגארד אבי בן שימול, שקרע את הרצועה הצולבת במהלך העונה שעברה, ימשיך או שחוזהו יותר. שחקנים שהוזכרו כמועמדים לקבוצה הם עמית בן דוד וג'ייק כהן.

מאמן בני הרצליה מולי קצורין. מגד גוזני
צפוי להישאר. מולי קצורין/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully