וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוסטיג נפגש עם מנכ"לי האיגודים: "נמשיך לגייס ספונסרים"

מנכ"ל הוועד האולימפי נכנס לתפקידו וערך פגישת עבודה עם פורום המנכ"לים: "נכון להיום יש ל-19 ספורטאים חסויות אישיות"

גילי לוסטיג מנהל היחידה לספורט הישגי. מגד גוזני
"הוועד האולימפי בישראל הוא ביתם של איגודי הספורט. השאיפה הגדולה שלי היא להעמיק ולהדק את הקשר המקצועי עם איגודי הספורט המהווים ציר מרכזי בהכנות האולימפיות". גילי לוסטיג/מגד גוזני

גילי לוסטיג, מנכ"ל הוועד האולימפי בישראל שהחל בתפקידו אתמול (שלישי), ערך פגישת עבודה ראשונה עם פורום מנכ"לי איגודי הספורט האולימפיים והציג בפניהם את תפיסת עולמו לשיתוף פעולה בין הוועד האולימפי בישראל ואיגודי הספורט.

"התפקיד העיקרי שלנו הוא לדאוג לייצוג בכל אירועי הספורט האולימפיים (חורף וקיץ) לצעירים ולבוגרים ברמה המקצועית הגבוהה והאיכותית ביותר", אמר לוסטיג. "הוועד האולימפי בישראל הוא ביתם של איגודי הספורט. השאיפה הגדולה שלי היא להעמיק ולהדק את הקשר המקצועי עם איגודי הספורט המהווים ציר מרכזי בהכנות האולימפיות".

לוסטיג ציין היום בפני מנכל"י האיגודים כי יפעל להחדרת ערכי התנועה האולימפית בקרב ילדי ישראל בחינוך הפורמלי והלא פורמלי ויפעל לשיתוף פעולה בין כל המוסדות הרלוונטיים כמו משרד החינוך, משרד התרבות והספורט, מרכז השלטון המקומי ומשרד הבריאות. כחלק מהקניית ערכי התנועה האולימפית מתכוון לוסטיג לפעול לכך שהגורמים ידאגו שילדי ישראל באשר הם יבקרו במרכז המבקרים החוויה האולימפית בתל אביב.

לוסטיג הוסיף: "הוועד האולימפי בישראל עושה מאמצים גדולים להרחיב את רשת הביטחון הכלכלית לספורטאים האישיים. נמשיך בעבודתנו המאומצת לגיוס חסויות למשלחות ישראל ולספורטאים באופן אישי. אני יכול לציין בסיפוק רב כי נכון להיום ל-19 ספורטאים יש חסויות אישיות של חברות עסקיות וגורמים פרטיים המאמינים בישראליות, במצוינות ובמובילות ומצאו בספורטאים האולימפיים מודלים לחיקוי והזדהות". לוסטיג הציג בפני מנכ"לי האיגודים את דני אורן, ממלא מקום מנהל היחידה לספורט הישגי, ואיחל לו בהצלחה בתפקיד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully